  • Data: 2018-09-21 07:27:21
    Temat: Re: Tajemniczy flash drive w drukarce HP 3800
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-09-20, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Ja się zawsze upewniam, czy są do mojego sprzętu drivery dla Linuksa :)

    Można się czasami przejechać ale też o różnych producentach sporo
    dowiedzieć. Kupiłem żonie do firmy parę lat temu laserówkę Canona,
    właśnie dlatego, że miała mieć sterowniki pod Linuksa (tak stało na ich
    stronie). Okazało się, że nie miała. Canon stanął na wysokości zadania i
    dał nam, do czasu gdy sterowniki będą dostępne, zastępczo lepszy model
    włączając w to toner. Pół roku im to zajęło.

    > Jeśli jest driver, to niech on renderuje PS lub robi co uważa za stosowne.
    > Jeśli nie ma, to nie chcę takiego sprzętu.
    >
    > To, o czym mówisz, skojarzyło mi się z winmodemami.

    Nie nazywało się to czasami GDI printer?

    --
    Marcin