  • Data: 2018-09-20 21:02:46
    Temat: Re: Tajemniczy flash drive w drukarce HP 3800
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> napisał w wiadomości
    news:5ba36d30$0$15089$426a34cc@news.free.fr...

    > No tak, ale wtedy osadza się tylko te znaki które są faktycznie
    > wykorzystane w dokumencie, a nie cały zestaw Unicode włącznie ze
    > starożytnymi glifami perskimi.

    Takowoż panie. Cały czas dociekam, co kieruje... i kim kieruje, że kompilat
    tego skomplikowania (Tu: Basic)
    10 k=0:REM linia zbędna w większości dialektów, ale jest, aby na pewno
    zacząć od zera
    20 k=k+1
    30 PRINT " ";k;
    40 GO TO 20
    potrafi się skompilować do ponad megabajta... Ki diabeł?
    Skoro w kompilatach osadza się rzeczy, których przez 25 lat ani jedna osoba
    na świecie, ani razu nie użyje, a świrus zainfekuje i się rozstrzeli, bo
    dołączony śmieć ma dziurę, której nikt nie zauważył poza crackerami i
    hackerami.
    ...To co, nie osadzi się alfabetów połowy świata w np. pisemku typu "Urząd
    po rozpatrzeniu sprawy postanowił przychylić się do wniosku". Podpisy,
    pieczatki, data...? Po tzw. rympał? A może się upiję i zechcę sobie to
    przetłumaczyć na staroperski? A co za problem jeszcze dokompilować liczby
    podwójnej precyzji, zmienne stałoprzecinkowe, tablice wielowymiarowe... do
    zwykłego "PRINT k", czy pisemka z administracji?

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.