  • Data: 2018-09-20 15:44:56
    Temat: Re: Tajemniczy flash drive w drukarce HP 3800
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale my nie chcemy programow pisac, tylko ksiazke drukowac :-)
    >
    > jak piszesz "31 setlinewidth " to to nie jest najkrotsza forma zapisu.

    /w {setlinewidth} def

    -- i już możemy używać najkrótszej formy zapisu.

    > No coz, ja tam pare programow w PS napisalem, za pomocą edytora ASCII,
    > ale absolutnie nie twierdze, ze napisalem je lepiej niz inni :-)

    Nie wiem czy więcej napisałem, czy "tylko" poprawiłem. Mogę więc
    powiedzieć, że lepiej.

    > Skoro oni dokladaja mase rozkazow ... to moze jednak wiedza co robia

    Większość postscriptu powstaje w wyniku działania programów, które
    ktoś wcześniej napisał. One, te programy, na pewno nie wiedzą.
    Ich twórcy też raczej nie.

    > Wez ten swoj edytor ksiazek, napisz "Hello World!" i zobacz jaki duzy
    > plik PS z tego wyjdzie :-)

    %!PS
    /Times-Roman findfont 48 scalefont setfont
    72 720 moveto (Hello, World!) show showpage

    > Tak chyba nie calkiem, bo naswietlarnia przyjmuje PS a nie PDF :-)
    > A z kolei acrobat nie chce slyszec o PS.

    Gostscript przyjmuje jedno i drugie. Naświetlarki też już tak
    (choć PS w praktyce raczej rzadko).

    --
    Jarek