  • 211. Data: 2010-05-26 12:58:17
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4bfcfa45$0$2604$65785112@news.neostrada.pl...

    > Właśnie tego państwu nie wolno zrobić.

    Bo?
    A jak podnosili (urealniali jako że hiperinflacja zżarała całość) to było
    ok?

    Jeśli nie było, to zawsze UB-ki mogą iść do sądu, że chcą dostawać
    emeryturkę w wysokości np. 5 000 STARYCH ZŁOTYCH czyli obecnych 5 zł.

    Bo tak mieli na decyzji o której mówisz, i której Twoim zdaniem nie można
    zmienić.

    > Właśnie , że nie ma

    LOL !!!
    Nie bądź śmieszny.
    Pokaż mi papier że UB-ek ma napisane że ma dostawać emeryturę w wysokości 5
    000 PLN.

    > Twoja z państwem.

    Nie umawiałem się na nic takiego z państwem, na emeryturę zbieram sobie sam.

    > Ty co miesiąc wpłacasz określony procent swoich zarobków, za to po 65 roku
    > życia państwo będzie wypłacało Ci emeryturę w ustalonej wysokości.

    A jaka to jest ustalona wysokość?
    Kto i z kim ją ustalił zanim zacząłem pracować?

    > Była w Warszawie i wszystkie kraję ją uznały.

    To już ich problem nie mój.
    Zresztą nie mam pewności że ktokolwiek ją uznał przed powstaniem UB.

  • 212. Data: 2010-05-26 12:59:19
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-26, WW <w...@v...pl> wrote:

    > Właśnie , że nie ma i dlatego mamiąc społeczeństwo "odebraniem komuchom"
    > sprawdza, czy przełkniemy zmianę zasad wypłacania emerytury czy tez
    > wyjdziemy na ulice.

    Już parę razy przełknęliśmy.

    > Twoja z państwem. Ty co miesiąc wpłacasz określony procent swoich
    > zarobków, za to po 65 roku życia państwo będzie wypłacało Ci emeryturę w
    > ustalonej wysokości.
    > I tej ustalonej wtedy wysokości nie można zmieniać w momencie, jak to
    > państwo ma się wywiązać z tej umowy.

    Możesz wskazać gdzie jest zapisane ile ja będę dostawał emerytury albo
    gdzie było zapisane ile emerytury mają dostawać esbecy?

    pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 213. Data: 2010-05-26 12:59:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Gadamy o dwóch rożnych rzeczach.

    Nie.
    To Ty nie rozumiesz o czym gadasz, powtarzasz coś co jakiś pismak gdzieś
    nagryzdolił, do tego jeszcze zapewne przekręcając.

  • 214. Data: 2010-05-26 13:08:38
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-26 10:54, WW pisze:
    > To nie zasiłek chorobowy tylko porodowy.!!!!!
    Nie istnieje zasiłek porodowy, chyba że masz na myśli tak zwane becikowe :->

    Maciek

  • 215. Data: 2010-05-26 13:09:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-26 12:44, WW pisze:
    > Gadamy o dwóch rożnych rzeczach.
    > Szkoda mi czasu
    Ta druga rzecz, to zdaje się wytwór Twojej wyobraźni :->

    Maciek

  • 216. Data: 2010-05-26 13:14:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-26 10:54, WW pisze:
    > To nie zasiłek chorobowy tylko porodowy.!!!!!
    Ok - doczytałem, istnieje, tylko nie jest tym o czym piszesz. To
    jednorazowa zapomoga i stosunkowo niewielka.

    Maciek

  • 217. Data: 2010-05-26 13:29:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > To nie ma nic wspólnego z płaceniem podatków.

    Podalem juz przyklad mojego odliczania VATu na paliwo do prywatnego
    samochodu na uzytek wlasnego biznesu. Ba, faktur nawet nie potrzebuje
    zadnych, biore na stacji paragon VAT i tyle. Robia tak miliony obywateli i
    gospodarka w czasie kryzysu jest nadal kilkukrotnie silniejsza od Polskiej,
    wiec kto na czym dobrze wychodzi w koncu? Ja na liberalizmie, czy
    przedsiebiorca polski spedzajacy wiecej czasu na zmagania z systemem, niz
    prace?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 218. Data: 2010-05-26 13:44:31
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-26 13:29, kamil pisze:
> [...]
    > wiec kto na czym dobrze wychodzi w koncu? Ja na liberalizmie, czy
    > przedsiebiorca polski spedzajacy wiecej czasu na zmagania z systemem, niz
    Problem w tym, że nasze społeczeństwo zostało przyzwyczajone do
    kombinowania przez kilkadziesiąt lat (pewnie przynajmniej od '39).
    Podczas obydwu okupacji było dość zrozumiałe, że władza za mordę
    trzymała i trzeba było na każdym kroku starać się coś obchodzić. Dziwne
    jest natomiast, że po '89 te metody władzy nadal funkcjonowały. Teraz
    już trudno od nich odstąpić, bo kombinowanie jest niejako naszą cechą
    narodową :->

    Maciek

  • 219. Data: 2010-05-26 14:32:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-26 12:58, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Jeśli nie było, to zawsze UB-ki mogą iść do sądu, że chcą dostawać
    > emeryturkę w wysokości np. 5 000 STARYCH ZŁOTYCH czyli obecnych 5 zł.

    Nie to, żebym się czepiał - 50 gr. :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 220. Data: 2010-05-26 14:35:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Maciek" <m...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > jest natomiast, że po '89 te metody władzy nadal funkcjonowały. Teraz
    > już trudno od nich odstąpić, bo kombinowanie jest niejako naszą cechą

    No i mamy kolo, pozwolic nie mozna bo kombinuja, kombinuja bo wladza
    ogranicza.

    Rewolucja jakas potrzebna i tyle. :)

    Pozdrawiam
    Kamil