  • 1. Data: 2010-05-24 18:09:50
    Temat: Ale fura
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://wielgus71.wordpress.com/2010/05/03/powozenie-
    w-ksiazu-czyli-piotr-mazurek-team-w-akcji/

    Samochody wolniej jezdza, maja szersze zakrety, czy obnizony srodek
    ciezkosci zaoszczedza takiej gimnastyki ?

    --
    J.

  • 2. Data: 2010-05-25 15:30:15
    Temat: Re: Ale fura
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Samochody wolniej jezdza, maja szersze zakrety, czy obnizony srodek
    > ciezkosci zaoszczedza takiej gimnastyki ?

    Troche nie kumam... Pytasz o to, czy jak kazesz tesciowej wystawiac
    tylek za burte, to popedzisz szybciej na zakretach rowniez
    samochodem? ;)
    --
    Olleo

  • 3. Data: 2010-05-25 16:48:49
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-05-24 18:09, J.F. pisze:
    > [...]czy obnizony srodek
    > ciezkosci zaoszczedza takiej gimnastyki ?

    Przede wszystkim. Do tego w samochodach są stabilizatory, amortyzatory
    etc. A i tak zdarzają się wpadki podczas testu łosia. W samochodach o
    znacznie podwyższonym prześwicie (różne SUV-y i terenówki) często
    spotyka się ostrzeżenia o możliwości wywrotki na zakrętach i koleinach.
    A to Cię nie dziwi? ;-)
    http://skocz.pl/sidecar

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 4. Data: 2010-05-25 17:09:25
    Od: Olleo <o...@t...pl>

> [...]
    > znacznie podwyższonym prześwicie (różne SUV-y i terenówki) często
    > spotyka się ostrzeżenia o możliwości wywrotki na zakrętach i koleinach.

    Przypuszczam, ze J.F. zobaczyl smieszne zdjecie i nie mial pomyslu,
    jak je skomentowac ;)
    --
    Olleo

  • 5. Data: 2010-05-26 13:01:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olleo" <o...@t...pl> napisał w
> [...]
    > koleinach.
    > A to Cię nie dziwi? ;-)http://skocz.pl/sidecar

    >Przypuszczam, ze J.F. zobaczyl smieszne zdjecie i nie mial

    Bo ja wiem czy takie smieszne - taki sport, na tym to polega.

    Ale potem przychodzi naukowe zastanowienie - a w zasadzie dlaczego
    ?
    Czemu na rajdzie samochodowym pilot d* nie wystawia, a w sidecarze
    jakwidac obaj pracuja ?

    J.