  • 221. Data: 2010-05-26 14:37:44
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:htj4br$4rd$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2010-05-26 12:58, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Nie to, żebym się czepiał - 50 gr. :)

    Racja.
    Tak czy tak - ubeki mogą się cieszyć, że nie dostają zgodnie z zawartymi
    umowami emerytur w wysokości 50 gr, tylko że demokratyczne państwo łaskawie
    ZMIENIŁO ich emerytury i dostają ponad tysiąckrotnie więcej.

  • 222. Data: 2010-05-26 14:52:09
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Już parę razy przełknęliśmy.

    I niestety nie zareagowaliśmy i władzunie wie, że może nie dotrzymać umowy.

    > Możesz wskazać gdzie jest zapisane ile ja będę dostawał emerytury albo
    > gdzie było zapisane ile emerytury mają dostawać esbecy?

    Zasady obliczania renty i emerytury do dostania w każdym oddziale ZUS.
    Na tej samej podstawie obliczają Ci składkę, którą co miesiąc płacisz.

    Pozdrawiam
    WW

    "Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
    "Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi
    powinni zacząć się bać. "

  • 223. Data: 2010-05-26 14:54:28
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Nie zrozumieją, co najwyżej zrobią rewolucję i zmienią jedną władzę na
    > drugą.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    Do wolności też trzeba dorosnąć niestety :-(

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

  • 224. Data: 2010-05-26 15:25:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > I niestety nie zareagowaliśmy i władzunie wie, że może nie dotrzymać
    > umowy.

    > Zasady obliczania renty i emerytury do dostania w każdym oddziale ZUS.

    Ale mówiłeś, że zasady to była jakaś umowa, którą podpisywał UB-ek.
    Zacytuj jej postanowienia które zostały naruszone najnowszą zmianą, a nie
    zostały zmienione od momentu wydania umowy (decyzji).

    > Na tej samej podstawie obliczają Ci składkę, którą co miesiąc płacisz.

    Nie, składki reguluje zupełnie inny akt prawny.

    Ta podstawa to ustawa o zabezpieczeniu emerytalnym, która wcale nie powstała
    ZANIM ubecy poszli na emeryturki.
    Ta obowiązująca powstała w 1999 roku - wtedy była reforma emerytalna.

  • 225. Data: 2010-05-26 15:46:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-26, WW <w...@v...pl> wrote:

    > Do wolności też trzeba dorosnąć niestety :-(

    Chrzanienie. Jak na razie do tej wyimaginowanej wolności nie dorosło
    żadne społeczeństwo na świecie. Proponuję EOT.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 226. Data: 2010-05-26 15:50:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-26, WW <w...@v...pl> wrote:

    > Zasady obliczania renty i emerytury do dostania w każdym oddziale ZUS.

    W oddziale ZUSu to ja się mogę dowiedzieć jak są obliczane emerytury
    wypłacane po '99 i jak będą wypłacane w najbliższym czasie. A pytałem
    gdzie było zapisane coś o wysokości emerytur esebeckich i gdzie jest
    zapisane ile ja będę dostawał za te kilkanaście/kilkadziesiąt lat.

    > Na tej samej podstawie obliczają Ci składkę, którą co miesiąc płacisz.

    To są inne przepisy.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 227. Data: 2010-05-26 16:25:09
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Chrzanienie. Jak na razie do tej wyimaginowanej wolności nie dorosło
    > żadne społeczeństwo na świecie. Proponuję EOT.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    Jestem za.

  • 228. Data: 2010-05-26 18:22:41
    Od: AW <a...@w...pl>

    > A co obchodzi Belke ze opodatkowuje moje juz opodatkowane pieniazki na
    > lokatach?

    Bzdura.
    Płacisz tylko podatek od zysków kapitałowych, a nie od kwoty lokaty.
    jeżeli masz na lokacie np. 10000 PLN z po miesiącu odsetki wynoszą 10
    PLN to płacisz podatek TYLKO od 10 PLN.

  • 229. Data: 2010-05-26 19:24:04
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:
    > Raf :-) pisze:
    > (...)
    >
    > Zauważyłem.

    > Aha - to widzę obydwaj po tej samej darmowej szkole ekonomii jesteście.

    > Nic dziwnego, skoro Twoja wiedza na temat ekonomii sprowadza się do tego
    > co tutaj napisałeś.

    Z tego co tu wypisujesz to Twoja wygląda na taką gdzieś poniżej tego :)

    > Nic tam o inwestycjach nie było - było najwyżej o omijaniu
    > podatków, zatrudnianiu na czarno i zwykłej konsumpcji powstającej
    > z unikania płacenia podatków.

    Bo konsumpcja to nie dostarcza zysków innym? Konsumują i nikomu nie
    płącą? ROTFL!

    \SK

  • 230. Data: 2010-05-26 19:40:14
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    WW wrote:

    > Dlatego kobieta w ciąży zakłada firmę, płaci JEDNĄ !! najwyższa stawkę
    > ubezpieczenia ok. 200 zł i ...idzie na zwolnienie.

    I traci prawo do zasiłku. Podobnie jak tak, co jest na etacie i się ze
    swoim szefem umówiła, że da jej podwyżkę. ZUS kwetsionuje take rzeczy z
    zasady.

    > Przez 5 miesięcy dostaje z ZUS ponad 5700 zł miesięcznie. Po 5
    > miesiącach zamyka firmę.

    I nic nie dostaje :)

    \SK