  • 1. Data: 2010-05-24 14:11:42
    Temat: Suzuki Swift 2004 - jakie opinie?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Witam,
    Mam za zadanie znaleźć zauto dla dwóch kobiet (matka+córka). Prawo jazdy ma
    tylko córka. Znalazłem fajnego Swifcika 2006 r silnik 1.3 5D. Chętnie
    poznałbym opinie o tym aucie, jakies typowe usterki, wady,
    polecane/niepolecane silniki, ceny podstawowych części w stosunku do
    konkurencji (często sam koszt części do rozrządu to ok 1000 zł - jak w tym
    przypadku?), jak się tym jeździ, poziom halasu itp.