  • Data: 2010-05-25 09:36:02
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4bfb7435$0$2583$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mój b. szef - właściciel firmy w niej nie zatrudniony - miał pięknego
    > jaguara. W kufrze miał maleńką kasetkę przykręconą dwoma śrubeczkami do
    > podłogi bagażnika.
    > Wóz figurował w papierach jako bankowóz do przewożenia pieniędzy.
    >

    > To my, prowadząc DG, przegięliśmy.

    Nie.
    To państwo przegina zakazując używać w działalności gospodarczej normalnych
    samochodów osobowych.

    Obwożenie członków np, rad nadzorczych służbowymi samochodami, podobnie jak
    polityków i innych darmozjadów (ale wtedy już za NASZE - bo państwowe
    pieniądze) jest chyba w miarę normalną praktyką na cąłym świecie.
    U nas tylko nabiera jakiegoś dziwnego wymiaru.
    Głównie przez frustratów, którzy chcą aby sąsiadowi krowa zdechła.