  • Data: 2010-05-25 09:13:22
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-25 08:49, Michał Gut pisze:
    > To ja mam propozycje! Wladujmy tacho do WSZYSTKICH osobówek!
    > Wtedy nie bedzie problemu z przekraczaniem predkosci, za dlugim czasem
    > jazdy.
    Otóż to! Nie widzę żadnych problemów ze stworzeniem systemu, gdzie w
    każdym samochodzie będą zamontowane tachografy. Taki tachograf będzie
    wysyłał informacje do centrum wystawiania mandatów i bez żadnych
    fotoradarów, czy innej drogówki da się spokojnie ogarnąć większość
    łamiących przepisy. Jakby w tym tachografie zintegrować jeszcze gps, to
    pewnie dałoby się nawet karać nie tylko za przekraczanie prędkości, ale
    i za wyprzedzanie na ciągłej, na przejściach dla pieszych, przejeżdżanie
    na czerwonym, czy mocno pomarańczowym, skręcanie z pasa do jazdy prosto
    itp itd. Drogówka byłaby wtedy potrzeba do zamiatania po wypadkach i
    pilnowania tych, którzy nie chcieliby wozić sprawnych tachografów.
    Ciekawe ilu tu pieprzących grzecznie by takie urządzenie woziło? :->

    > ooo tak to jest.to. fajnie tak pieprzyc o czyms jak nie dotyczy to
    > pieprzacego - prawda?
    Dokładnie.

    Maciek