    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tablet
    Date: Wed, 6 Feb 2013 23:36:02 +0100
    <j...@4...net>
    <ketqvn$7rk$1@node2.news.atman.pl>
    <51127a0f$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
    <keu188$e7e$1@node2.news.atman.pl>
    <51129390$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <keu8tp$lrd$1@node2.news.atman.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" keu8tp$lrd$...@n...news.atman.pl

    > Podzieliłem -- Scrobble FM Services

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sc
    robblefm&feature=also_installed

    Smartfon łączy się z radiem (pracującym jako wzmacniacz dający
    dźwięk na dwie kolumienki) za pomocą BT. Ale musi być stale
    podłączony drutami do ładowania -- włączony jest zwykle albo
    do komputerowego USB, albo do przedłużacza, w którym są gniazdka
    z 5 V. Do tegoż przedłużacza stale jest wpięte to, co pozwala na
    łączność po BT ze smartfonem.

    Niestety choć to coś jest stale włączone do ładowania, po jakimś
    czasie (po kilku dniach używania) staje się bezużyteczne, gdyż
    wewnętrzny akumulator tego czegoś trzeba jednak doładować. :)

    Docelowo miało to pracować w samochodzie.
    Zasięg jest niezły -- bez ścian to chyba
    kilkanaście metrów, ze ścianami oczywiście mniej.

    -=-

    Na obchodne ci napiszę, że w TV mówiono, iż
    któraś ciężarówka Mercedesa ma reflektory z LEDek.

    Nie wiem, czy pamiętasz, ale rozmawialiśmy kiedyś o samochodowych reflektorach z
    LEDek.

    Jeśli do TV nie masz zaufania, jest też w niecie:

    Pierwszym producentem, który skutecznie wypromował
    modę na lampy LED był niemiecki producent modeli
    Audi. Samochody pochwalić się mogą nową myślą
    stylistyczną oraz większym bezpieczeństwem dzięki
    nowemu rozwiązaniu. Pomysł przyjęto z dużym uznaniem
    a sportowy model R8 oraz flagowa limuzyna A8 dostępne
    są w wersji bez ani jednej żarówki a oświetlenie składa
    się tylko z diod LED.

    http://www.autocentrum.pl/redakcja2.0/reflektory-led
    -czy-to-tylko-moda/

    --