  • Data: 2002-12-04 14:44:30
    Temat: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Od: "Jacek Orłowski" <J...@O...Com.SpamRemove> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski":

    > O, a myslalem, ze jestem sam. Warszawa, Centrala Mokotow (848/49) -
    > juz 160-pare godzin bez dostepu.

    Ktos pobije moj rekord ? Aktualnie jestem 330 godzin bez dostepu
    (InternetDSL 1 MBit, Wroclaw).

    Zresztą nt. zgłaszania awarii to można napisać cały esej - o bałaganie
    informacyjnym, braku komunikacji z oddziałami terenowymi i jakiejkol-
    wiek determinacji czy checi usuniecia usterki.

    [...]
    > W koncu wyslalem list do Y.Gontarda.

    Sądzisz że to coś da ? Moze napisać też do Krystyny Czubównej ? :)

    > Ja czekam z reklamacja, az zacznie mi dzialac. [...]

    Ja tez choc nie wiem czy nie lepiej by bylo od razu złożyć skargę
    do Dyrektora Okręgu. Czy ktoś przez to przechodził ?

    Pozdrawiam
    jO.