  • Data: 2002-12-02 07:07:39
    Temat: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Od: "Fallen" <f...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Stefan Z. <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:k...@4...com..
    .
    > ... Za którymś
    > razem pojechałem w końcu użyłem kilku metafor tudzież górnolotnych
    > apostrof. Przełączono mnie do już konkretnego technika, który w prosto

    Technika? Na infolinii? Raczej do kogoś kto wie trochę więcej od zwykłej
    blondynki przy telefonie i potrafi powiedzieć Ci to w taki sposób żebyś tam
    już mu więcej nie zawracał głowy ;)

    > powiedział, że "cały dsl jest teraz do d..., że załują w ogóle, że tak
    > się pospieszyli, niezgranie sprzętu i firmware - wymiana wszystkich
    > urządzeń". I przynajmniej wiem, że do końca roku będzie tak jak jest.

    To faktycznie pomogło. Teraz z nadzieją możemy patrzeć w przyszłość. Ręce
    opadają...

    Fallen

    --
    Działa?... Jutro przestanie...