  • Data: 2002-12-04 14:12:52
    Temat: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Od: "Jacek Orłowski" <J...@O...Com.SpamRemove> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Gutkowski" napisał w wiadomości

    > To dzwoń! Ja zaczynam dzwonić koło trzeciej godziny i po pół dnia zna
    > mnie cały helpdesk. Po jakimś czasie można się dostać do kogoś wyżej,
    > opieprzyć, odczekać, opieprzyć, i zaczynają gadać z sensem. Przynajmniej
    > można się dowiedzieć kiedy zacznie działać.

    Za kilka godzin minie okrągłe 14 dni przestoju mojego DSL'a.

    Z tym dzwonieniem to tak nie za bardzo bo jedyny efekt to poglębienie
    mojej frustracji - ostatnio sie dowiedzialem ze moge skarge zlozyc
    do Dyrektora Okregu TPSA.

    Rozmawialem nie raz z technikami, ich kierownikami, kontaktowalem sie z
    moim konsultantem w TPSA i jeszcze na kilka innych sposobów.
    Diagnoza TPSA jest taka (zajelo im to tydzien) ze problemem jest karta DSLAN
    na mojej centrali i sprawa zostala przekazana do Lucenta. Niestety _nikt_
    nie potrafi okreslic nawet przyblizonego terminu naprawy.

    Jak dla mnie to jest skandal i granda. TPSA nie zachwuje nawet sladowych
    przejawow checi naprawy a kazdy stosuje spychologie. Warszawa na Wroclaw
    i vice versa.

    Swoja droga to bardzo ciekawe z tym DSLAN poniewaz na mojej centrali jestem
    jedynym abonentem DSL'a. Jest tez tam podlaczona 1 Neostrada.

    Pozdrawiam
    jO.