  • Data: 2002-12-02 07:08:11
    Temat: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Od: "Stefan Z." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 1 Dec 2002 18:38:36 +0000 (UTC), Marek Gutkowski
    <h...@b...spirs.jest.piekna.pl> napisal(a):

    >Jesteś pewny, że to problem modemów? Ile komputerów masz podłączonych do
    >tej Neostrady?

    Po pierwsze - mam DSL 512 (może niejasno określiłem to w swoim
    liście). Gościu mówił o sprzęcie w centrali, który po prostu nie
    wydala - nie sprawdza się przy takim ruchu. Kraków jest już dość
    porządnie obciążony, z resztą podobne jaja są na terenie całej Polski
    - padanie routerów. Po prostu się przeliczyli i mają wymieniać sprzęt.

    Kompów w sieci w tej chwili mam 10 - z czego jednocześnie maksymalnie
    włączonych ostatnio 5-7 (z oczywistych powodów). Myślałem początkowo,
    że to może wina LANu, switchy (Planet) - ale nie (pingi ok, żadnych
    błądzących czy gubionych wewnątrz pakietów. Czasami są jaja z
    otoczeniem - ale winda tak chyba ma). Są skoki prędkości i już.
    Przykładowo rano była kiszka, a teraz chodzi całkiem, całkiem - już
    można zaakceptować. Nie jest to jeszcze to co kiedyś, ale można
    pracować.

    --
    Pozdrawiam!
    Stefcio Z.