-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: TVN Turbo "Pirat"
Date: Wed, 5 May 2010 19:56:26 +0200
Organization: Private INT15
Lines: 26
Message-ID: <1...@i...dyndns.org.invalid>
References: <hrqu4h$qgt$1@news.onet.pl> <hrr4g6$7d9$1@news.onet.pl>
<hrr5jf$a3s$1@news.onet.pl> <hrr8ro$im1$1@news.onet.pl>
<hrr9f2$k74$1@news.onet.pl> <hrrcrh$2822$1@news2.ipartners.pl>
<hrrdv5$16uh$1@alfa.ceti.pl> <hrrevd$5f5$1@news.onet.pl>
<hrrfj3$7nn$1@news.onet.pl> <hrrgc3$9p2$1@news.onet.pl>
<hrrgk3$ai8$1@news.onet.pl> <hrrgot$au6$1@news.onet.pl>
<hrs31m$ug2$1@news.onet.pl> <hrs7vt$mf3$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-255-35-169.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1273082241 15643 77.255.35.169 (5 May 2010 17:57:21 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 5 May 2010 17:57:21 +0000 (UTC)
Keywords: int15
X-User: wyborczanews
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl (2f92769c.221.144)
X-Email: add "f" after "t" & remove .invalid
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277620
[ ukryj nagłówki ]Cavallino w <news:hrs7vt$mf3$1@news.onet.pl>:
> Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości news:
>> 1. Linię jednostronnie przerywaną można ZAWSZE przekroczyć OD STRONY LINII
>> PRZERYWANEJ. To jest pierwsze primo i najważniejsze.
>> Dopóki tego przepisu nie łamiesz - nie ma w ogóle mowy o nałożeniu
>> jakiegokolwiek mandatu.
> W sumie - masz oczywiście rację.
> Poszedłem za daleko, tak jakby jednostronnie przerywana zamieniła się w
> podwójną ciągłą, a nie w taką samą przerywaną, tyle że z drugiej strony.
I prawie dobrze założyłeś:
P-3a stosuje się do rozdzielenia przeciwnych kierunków pomiędzy
skrzyżowaniami (...) powinien być poprzedzony znakiem P-6, P-6a lub P-1b, a
następować po nim mogą znaki P-4 lub P-6
Podobnie jest z P-3b...
Nie pamiętam, żebym widział gdzieś P-3 przechodzące w P-3
--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]
Następne wpisy z tego wątku
- 05.05.10 20:02 Tom N
- 05.05.10 20:15 Tom N
- 05.05.10 21:18 Jarek
- 05.05.10 21:57 jerry
- 05.05.10 22:25 Cavallino
- 05.05.10 22:37 Tom N
- 05.05.10 22:41 Jurand
- 05.05.10 22:42 Cavallino
- 05.05.10 22:55 Tom N
- 05.05.10 23:09 Tom N
- 05.05.10 23:17 Cavallino
- 05.05.10 23:27 Tom N
- 05.05.10 23:34 Cavallino
- 05.05.10 23:53 Tom N
- 06.05.10 07:40 mcgregor
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe