  • Data: 2010-05-05 19:56:26
    Temat: Re: TVN Turbo "Pirat"
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino w <news:hrs7vt$mf3$1@news.onet.pl>:

    > W sumie - masz oczywiście rację.
    > Poszedłem za daleko, tak jakby jednostronnie przerywana zamieniła się w
    > podwójną ciągłą, a nie w taką samą przerywaną, tyle że z drugiej strony.

    I prawie dobrze założyłeś:

    P-3a stosuje się do rozdzielenia przeciwnych kierunków pomiędzy
    skrzyżowaniami (...) powinien być poprzedzony znakiem P-6, P-6a lub P-1b, a
    następować po nim mogą znaki P-4 lub P-6

    Podobnie jest z P-3b...

    Nie pamiętam, żebym widział gdzieś P-3 przechodzące w P-3

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]