eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD › Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
  • Data: 2011-01-13 15:04:58
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 13/01/2011 12:10, Yans van Horn wrote:

    > Kupić to nie problem. Ale doprowadzić do stanu tip-top już tak. Częsci
    > jest nie tak wiele, trudniej ze stosowaniem części pomiędzy modelami...
    > a ceny nowych komponentów wysokie..
    >
    > W wypadku uszkodzenia, a to należy wkalkulować koszty by mnie zjadły...
    >
    > No i nie przejdzie coś takiego np: Przekładnia kierownicza z E46 (seria
    > 3), drążki kierownicze E46 (seria 3), końcówki E36 (seria 3), Pompa
    > wspomagania z E34 (seria 5)...
    > Albo: skrzynia biegów E36 (seria 3), dyferencjał M3, świece ze
    > zinregrowanym cewkami z bodajże E34...
    > Albo np. wachacze przednie z E46 i konwersja zawieszenia i hamulców na
    > wersję 5-cio śrubową z E36/E46... plug&play :-)

    Upalanie to juz inna bajka, mowilem o jezdzie cywilnej, gdzie nikogo nie
    martwi rozpieprzenie skrzyni na jakims kamieniu. :)

    >> Dopoki nie zmielisz czegos, naprawde nic nie psuje. Raz na 50kkm olej w
    >> skrzynie i dyfer i jezdzic, wiekszosc historii o awaryjnych AWD to urban
    >> legends.. Fakt, ze potrzeba troche wiecej swiadomosci kierowcy
    >
    > Piszesz to z perspektywy posiadacza którego samochodu ? :-)
    <
    > Pytam pod kątem zbierania informacji o ewentualnych następcach E30-tki
    > :-) AWD również kiedyś chciałbym pościgać się...

    W tej chwili lekko podlubana Impreza turbo '98, 0-60 ok 5.2s + hamulce z
    WRXa, zeby do sie dalo zatrzymac. Moc diabli wiedza, bo hamownia miala
    byc po remapie na koniec, ale skrzynia zaczyna pomalu odmawiac
    posluszenstwa wiec mysle zeby sprzedac w diably i poszukac STI wersja 5
    albo 6 z japonii.

    Do scigania zwykly GT z jakims rozsadnym zawieszeniem i hamulcami
    wystarczy spokojnie, auto lekkie i dosc zwinne, a koszty utrzymania nie
    powinny cie wykonczyc.

    > Jeśli chodzi o zabawę (amatorskie starty), to niestety nie, ponieważ
    > dostanie sensownego egzemplarza E30 M3 zabija cenowo - to uznany, wysoko
    > ceniony klasyk ... może w przyszłości...narazie mam "next best thing",
    > czyli: E30 przed liftowy (czyli zbliżony do M3, lzejszy niż późniejsza
    > wersja), modyfikowany pod kątem osiągów. Ale z całym spodem z E30 318is
    > + oczywiście mnóstwo modyfikacji elementami z Innde
    > modele/M3/Aftermarket - naprzykład właśnie dyferencjał, elementy
    > zawieszenia...
    >
    > A do cywilnej jazdy nasienie szatana sądząc po stereotypach: diesel,
    > kombi, rwd ;-) Ale nie narzekam na sposób prowadzenia :->

    Nie mow tylko, ze " w skorze i ksenonach". ;)


    --
    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: