  • Data: 2011-01-13 17:28:37
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13/01/2011 16:16, Yans van Horn wrote:

    > Zgadza się. Ale z reguły awd ludzie kupują raczej do upalania ;-)
    > Podobnie jak RWD :-)
    > I niestety spora ilość egzemplarzy jest zarżnięta.... zwlaszcza jak ktoś
    > ma podejście.. pojeździć chwilę, sprzedać....

    Bez przesady, A4 TDI, A6 TDI, jakies Legacy, Forestery, pelno takich aut
    z AWD widuje pod przedszkolem z mamusiami za kolkiem. :)

    > Wymiana skrzyni taka droga ? Niestety ze startowaniem taki ambaras, że
    > nie możesz od tak zmienić budy.... jedna idzie w nią znaczny nakład
    > finansowy...

    Nie tyle droga, co trzebaby od razu od STi wlozyc, zeby nastepna sie nie
    rozsypala, wtedy tez dyfer zmienic.. Duzo zabawy, a i tak nie bedzie to
    STi (zawieszenie, hamulce, przelozenia kierownicy, zakuty silnik).
    Troche szkoda zachodu dla 13-letniego auta. Szczegolnie, ze mam
    szczescie mieszkac w kraju, gdzie jest ich duzo i tanio.

    Tyle, ze ja to jako hobby traktuje i nie upalam jakos ekstremalnie,
    czesciej tym z dzieciakiem na wycieczki jezdze, niz depcze w podloge.
    Latwiej zmienic samochod, niz rozbebeszac albo placic warsztatowi. :)

    > "w" nie powiem napewno, ale .... :-)

    Ostatnie RWD jakim jechalem to zluzbowe 318 pare lat temu, pamietam ze
    na mokrych drogach ESP mrugalo dosc czesto, ale tez i dupa ze mnie, a
    nie kierowca RWD. :)

    Kamil