eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD › Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
  • Data: 2011-01-13 17:16:03
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-01-13 15:04, kamil wrote:
    > On 13/01/2011 12:10, Yans van Horn wrote:
    >
    >> Kupić to nie problem. Ale doprowadzić do stanu tip-top już tak. Częsci
    >> jest nie tak wiele, trudniej ze stosowaniem części pomiędzy modelami...
    >> a ceny nowych komponentów wysokie..
    >>
    >> W wypadku uszkodzenia, a to należy wkalkulować koszty by mnie zjadły...
    >>
    >> No i nie przejdzie coś takiego np: Przekładnia kierownicza z E46 (seria
    >> 3), drążki kierownicze E46 (seria 3), końcówki E36 (seria 3), Pompa
    >> wspomagania z E34 (seria 5)...
    >> Albo: skrzynia biegów E36 (seria 3), dyferencjał M3, świece ze
    >> zinregrowanym cewkami z bodajże E34...
    >> Albo np. wachacze przednie z E46 i konwersja zawieszenia i hamulców na
    >> wersję 5-cio śrubową z E36/E46... plug&play :-)
    >
    > Upalanie to juz inna bajka, mowilem o jezdzie cywilnej, gdzie nikogo nie
    > martwi rozpieprzenie skrzyni na jakims kamieniu. :)

    Zgadza się. Ale z reguły awd ludzie kupują raczej do upalania ;-)
    Podobnie jak RWD :-)
    I niestety spora ilość egzemplarzy jest zarżnięta.... zwlaszcza jak ktoś
    ma podejście.. pojeździć chwilę, sprzedać....

    >>> Dopoki nie zmielisz czegos, naprawde nic nie psuje. Raz na 50kkm olej w
    >>> skrzynie i dyfer i jezdzic, wiekszosc historii o awaryjnych AWD to urban
    >>> legends.. Fakt, ze potrzeba troche wiecej swiadomosci kierowcy
    >>
    >> Piszesz to z perspektywy posiadacza którego samochodu ? :-)
    > <
    >> Pytam pod kątem zbierania informacji o ewentualnych następcach E30-tki
    >> :-) AWD również kiedyś chciałbym pościgać się...
    >
    > W tej chwili lekko podlubana Impreza turbo '98, 0-60 ok 5.2s + hamulce z
    > WRXa, zeby do sie dalo zatrzymac. Moc diabli wiedza, bo hamownia miala
    > byc po remapie na koniec, ale skrzynia zaczyna pomalu odmawiac
    > posluszenstwa wiec mysle zeby sprzedac w diably i poszukac STI wersja 5
    > albo 6 z japonii.

    Wymiana skrzyni taka droga ? Niestety ze startowaniem taki ambaras, że
    nie możesz od tak zmienić budy.... jedna idzie w nią znaczny nakład
    finansowy...

    > Do scigania zwykly GT z jakims rozsadnym zawieszeniem i hamulcami
    > wystarczy spokojnie, auto lekkie i dosc zwinne, a koszty utrzymania nie
    > powinny cie wykonczyc.

    Przeanalizuję sprawę - dzięki za sugestię.

    >> Jeśli chodzi o zabawę (amatorskie starty), to niestety nie, ponieważ
    >> dostanie sensownego egzemplarza E30 M3 zabija cenowo - to uznany, wysoko
    >> ceniony klasyk ... może w przyszłości...narazie mam "next best thing",
    >> czyli: E30 przed liftowy (czyli zbliżony do M3, lzejszy niż późniejsza
    >> wersja), modyfikowany pod kątem osiągów. Ale z całym spodem z E30 318is
    >> + oczywiście mnóstwo modyfikacji elementami z Innde
    >> modele/M3/Aftermarket - naprzykład właśnie dyferencjał, elementy
    >> zawieszenia...
    >>
    >> A do cywilnej jazdy nasienie szatana sądząc po stereotypach: diesel,
    >> kombi, rwd ;-) Ale nie narzekam na sposób prowadzenia :->
    >
    > Nie mow tylko, ze " w skorze i ksenonach". ;)

    "w" nie powiem napewno, ale .... :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: