    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Date: Thu, 13 Jan 2011 12:30:52 +0100

    W dniu 2011-01-13 12:10, Yans van Horn pisze:

    > Te RWD z lat 90-tych ścigają się z samochodami z 2005-2010 - zobacz jaka
    > zmieniła się ilość generowanej mocy na lirt pojemności na niekorzyść
    > starszych konstrukcji.. a mimo wszystko....

    Nie wytłumaczysz tego komuś, kto nie wie co to jest napęd tylny.
    Nie ma szans! Dopóki ten ktoś sam nie przesiądzie się ...
    Ja też twierdziłem, że świetnie panuję nad moim goflem w zakrętach i
    żaden RWD nie ma ze mną szans.. A na opowiastki Kuzyna jak jechał 160 po
    obwodnicy bokami zimą, słuchałem z przymrużeniem ucha. A jak jechał w
    błocie śniegowym 120 gdzie wszyscy inni 60, to śmiechem parskałem. Teraz
    mi dokucza za tamte czasy i przypomina mi moje teksty jak to
    twierdziłem, że panuję nad super przednim napędem. :)