  • 41. Data: 2010-12-03 07:46:29
    Temat: Re: TV to wielka skrobaczka...
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-02 21:46, jerzu pisze:

    > Nie było żadnych opon na rynku :) Kupno nowych opon w tamtych czasach
    > graniczyło z cudem.

    Dlatego sprzedawalo sie je wraz z kolami. Najczesciej cudzymi. ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 42. Data: 2010-12-03 10:18:50
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to znaczy ze ci sasiad na auto sikal
    > masz bojna wyobraznie czy szukasz dowodu na swoja glupote?:)

    Przyznaj się ulżyło Ci.
    Frustraci w drugin zdaniu obrażają, w trzecim biją.
    Przywal mu, (chyba, że są słabymi frustratan\mi i wtedy obrażają bardziej).

  • 43. Data: 2010-12-03 10:37:58
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > bla bla ble bla
    > jaka sila dostajesz kamyczkiem a jaka naciskajac skrobaczka?
    > sorki ale jeszcze nie widzialem zadnego frajera co szybe wymianial
    > bo sobie skrobaczka poszorowal totalnie

    I dobrze niewidziałeś.
    Bo nie ma potrzeby zmieniać z tego powodu.

    Użytkuj sobie co chcesz, możesz oczyszczać szyby z lodu ultradźwiękami
    promieniami X, lub czym tam chcesz. Nie porysujesz sobie szyby.
    Ja skrobię skrobaczką i też nie rysuję szyby choćby z tego powodu, że rysuje
    najczęściej
    kwarc, (twarda) odmiana krzemu i inne krzemiany zawarte w kurzu.
    Zimą tego kurzu jest jak na lekarstwo, a ten który dociera na szybę jest
    związany wodą, lub
    jej odmianą.

    Jestem facet a nie jakaś (za przeproszeniem - baba), aby szukać ulepszeń bo
    mi rączka zmarznie,
    albo się zmęczy. Mam ryski nas szybie, ale od wycieraczki co latem złapała
    jakieś twarde świństwo.

    Artur(m)

  • 44. Data: 2010-12-03 11:35:50
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-12-02 22:11, Kris pisze:

    > jaka sila dostajesz kamyczkiem a jaka naciskajac skrobaczka?

    Kamyczek niejednemu zbił szybę.
    Nie słyszałem, żeby ktoś zbił szybę skrobaczką.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 45. Data: 2010-12-04 01:51:19
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Frustraci w drugin zdaniu obrażają, w trzecim biją.
    > Przywal mu, (chyba, że są słabymi frustratan\mi i wtedy obrażają

    dlugo sie pociles by to wymyslec czy w jakism serialu TV usluszales
    w google nie maja takich madrych rzeczy :)
    chciales zablysnac, moze udalo ci sie to wciskajac przycisk wyslij
    tutaj nadal bedziesz nikim :)

  • 46. Data: 2010-12-04 01:54:22
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Kamyczek niejednemu zbił szybę.
    > Nie słyszałem, żeby ktoś zbił szybę skrobaczką.
    mowa jest o pisakarce
    a nie o kamyczkach z naczemu czy spod kol bieżnika samochodu ciezarowego

    zreszta skad nagle tak czarne wizje ze piaskarki sypia kamieniami ?
    bzudura totalna

  • 47. Data: 2010-12-04 02:00:25
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości

    > A co cię to obchodzi?

    tyle co jak dlugo twoja matka mowila ci wycieral dupe papierem
    a nie paluchem

    > Nie chcesz - nie skrob. Czep się lepiej 10 minutowych bloków debilnych
    > reklam co chwilę, skoro już musisz frustracje rozładować, a inaczej nie
    > umiesz.

    w dupie to mam, mam nowoczesny Tv z PIP PAP i TV HD jednym przyciskiem
    reklamy
    w dolny kwadracik, ale ty andal musisz je ogladac?

    > Wstrząsające.

    az lupiez spadl mi z wlosow!

    > No i co?

    jajco !

    > Faktycznie - wstyd.
    > Ale co z tego? Za co ty się uważasz? Jakiś pępek świata, wyrocznia,
    > znaFca?

    nie skumacz, nie ogarniesz...

    stosujemy cos jak nasz przycisnie
    i to w skutku natychmiastowym, czyli brak kasy w portelu to oszczedzamy na
    tym co nasz kroi
    najbardziej

    nie oszczedzamy na tym gdzie efekt naszego niszczenia czegos jest dluzszy
    i mniej zauwazlny
    to tak samo jak z pradem, narazie nam dynda, bo jest i placimy
    ale jak ci odetna ogrzewanie na 4 miechy to po kilku pierwszych bedziesz
    wiedzial
    ze cie na to nie stac

    wszystko ma wymiar globalny !!
    jednostkowo moze ci to lata
    ale globalnie w pracy nikt nie oszczedza pradu itp itd
    kumasz czy bedziesz nadal sie pultal ?

  • 48. Data: 2010-12-04 02:08:29
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    [cut]
    Wyglądałeś na zwykłego debila, a tu debil i w dodatku śmieć...

    --
    Jotte

  • 49. Data: 2010-12-14 14:10:23
    Od: szymo <s...@w...pl>

    jerzu pisze:

    > Nie było żadnych opon na rynku :) Kupno nowych opon w tamtych czasach
    > graniczyło z cudem.

    Odwrotnie to cud graniczył z oponami :)
    Wtedy nawet rynku nie było na rynku !

    A "księża" byli wysyłani na "księżyc" :)

  • 50. Data: 2010-12-14 15:16:00
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-03 00:38, to pisze:

    > Żarty sobie chyba robi, bo trudno uwierzyć, żeby te bzdury były
    > poważnie. ;)

    A nawiasem, czy w twojej superekologicznej toyocie prius dopuszczasz w ogóle
    myśl o używaniu chemii do odmrażania szyb?