  • 1. Data: 2010-12-02 15:58:13
    Temat: Szkoda parkingowa i co dalej
    Od: "m" <m...@...pl>

    Witam\
    Dzisiaj na mój stojący samochodzik najechał podczas cofania inny.
    Mam wypełnione oświadczenie sprawcy wg tego wzoru:
    http://www.iogloszenia.com/upload/oswiadczenie_spraw
    cy_kolizji.pdf

    świadków nie było

    co teraz mam z tym zrobić?
    oddać samochód do warsztatu z tym oświadczeniem i załatwić to bezgotówkowo?
    czy coś jest jeszcze potrzebne?
    ile mam czasu na zgłoszenie tego czy moge naprawić szkode za pół roku?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-12-02 16:54:44
    Temat: Re: Szkoda parkingowa i co dalej
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** m pisze tak:

    > co teraz mam z tym zrobić?

    Zasuwać do biura ubezpieczyciela sprawcy i zgłosić szkode
    umówić się na sesję zdjęciową
    wypchnąć wgniecenie kolankiem ;)
    czekać na kasę

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2010-12-02 18:55:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin m

    > Dzisiaj na mój stojący samochodzik najechał podczas cofania inny. Mam
    > wypełnione oświadczenie sprawcy wg tego wzoru:
> [...]

    Zjeść.

    > oddać samochód do warsztatu z tym oświadczeniem i załatwić to
    > bezgotówkowo? czy coś jest jeszcze potrzebne?

    Oczywiście zgłosić szkodę do jego ubezpieczyciela i dalej z nim ustalać,
    urodziłeś się wczoraj, że masz takie dziwne pomysły?

    > ile mam czasu na zgłoszenie tego czy moge naprawić szkode za pół roku?

    Chyba dwa lata.

    --
    ignorance is bliss