    From: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TV to wielka skrobaczka...
    Date: Fri, 3 Dec 2010 10:37:58 +0100

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:id92d0$5it$2@mx1.internetia.pl...

    > bla bla ble bla
    > jaka sila dostajesz kamyczkiem a jaka naciskajac skrobaczka?
    > sorki ale jeszcze nie widzialem zadnego frajera co szybe wymianial
    > bo sobie skrobaczka poszorowal totalnie

    I dobrze niewidziałeś.
    Bo nie ma potrzeby zmieniać z tego powodu.

    Użytkuj sobie co chcesz, możesz oczyszczać szyby z lodu ultradźwiękami
    promieniami X, lub czym tam chcesz. Nie porysujesz sobie szyby.
    Ja skrobię skrobaczką i też nie rysuję szyby choćby z tego powodu, że rysuje
    najczęściej
    kwarc, (twarda) odmiana krzemu i inne krzemiany zawarte w kurzu.
    Zimą tego kurzu jest jak na lekarstwo, a ten który dociera na szybę jest
    związany wodą, lub
    jej odmianą.

    Jestem facet a nie jakaś (za przeproszeniem - baba), aby szukać ulepszeń bo
    mi rączka zmarznie,
    albo się zmęczy. Mam ryski nas szybie, ale od wycieraczki co latem złapała
    jakieś twarde świństwo.

    Artur(m)