  • 31. Data: 2010-12-02 23:20:45
    Temat: Re: TV to wielka skrobaczka...
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:id92oj$goo$1@news.dialog.net.pl...
    > Tępy jesteś i żyjesz w zamknięciu (np. w psychiatryku), skoro nigdy nie
    > widziałeś marznącego śniegu z deszczem.
    > PLONK

    widzialem dizlu
    ale to sie u nas zdaża tak czesto jak tornado
    widze ze mozgownicy nie wysililes i pokazales swoje prawdziwe buractwo:)

  • 32. Data: 2010-12-02 23:21:08
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Anna Izabela" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak napisał:
    Nie rozumiem co to jest plonk :((

    pewnie wpadl do wody burak cukrowy hehe:)

  • 33. Data: 2010-12-02 23:23:13
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik R2r napisał:

    > http://skocz.pl/plonk

    możesz napisać jeszcze raz bo tego wyżej nie przeczytałam?

    to znaczy ze ow prostak nie potrafi dyskutowac strzela focha
    i mimo wolnego slowa obraza sie o byle co :)
    generalnie sloma z butow

    a i tak widzi te posty obstawiam to na 99% :)
    jak nie ma sily sie wypowiadac to woli nie wiedzic siedzac
    na przegranej pozycji

  • 34. Data: 2010-12-02 23:25:08
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
    > Słowo "skrobaj" nie istnieje, jest "skrob", a poza tym zgubiłeś słowo
    > "jak" przed "ja" i wyszło trochę niegramatycznie, ale nie szkodzi. :-)
    > EOT

    po co ci ten wyklad ?
    pomyliles grupy czy tez w zyciu cidziennych wszystkich obywateli tego kraju
    sie czepiasZ?
    np. idz lewa strona nie pluj na chodnik, zamykaj okno jak zimno, nie sikaj
    pod drzewem ?

    masz misje zyciowa? obiecuje ci ze tutaj sie nie zrealizujesz:)

  • 35. Data: 2010-12-02 23:25:28
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:id94ue$1q8$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > PLONK

    tez wpadles do wody?:)
    rotfl mega

  • 36. Data: 2010-12-02 23:33:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 02 Dec 2010 22:44:23 +0100 osobnik zwany R2r wystukał:

    > http://skocz.pl/plonk

    musisz gnojom z apd odpowiadać?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2010-12-02 23:34:44
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > no czy ci ludzie maja w lbach poprzewracane?
    > dlaczego lansuja skrobaczki, przeciez to najbardziej idiotyczny sposob
    > oczyszczenia szyb ze sniegu, cienkiej warstwy lodu
    A co cię to obchodzi?
    Nie chcesz - nie skrob. Czep się lepiej 10 minutowych bloków debilnych
    reklam co chwilę, skoro już musisz frustracje rozładować, a inaczej nie
    umiesz.

    > zamiast stosowac odmrazacz ktory jest skuteczny
    > to TV i radio od rana wpaja nam te bzdury
    Wstrząsające.

    > jak nie cisna na zimowki to wymysla inna amatorszczyzne
    No i co?

    > po prostu wstyd
    > w zyciu nie uzywalem zadnej skrobaczki !!!
    Faktycznie - wstyd.
    Ale co z tego? Za co ty się uważasz? Jakiś pępek świata, wyrocznia, znaFca?

    --
    Jotte

  • 38. Data: 2010-12-02 23:36:31
    Od: Anna Izabela <a...@g...pl>

    Użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > generalnie sloma z butow
    >
    > a i tak widzi te posty obstawiam to na 99% :)
    > jak nie ma sily sie wypowiadac to woli nie wiedzic siedzac

    dalej nie rozumiem ale ok :) ja się nie znam na komuterach

  • 39. Data: 2010-12-02 23:50:34
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-02 23:33, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 02 Dec 2010 22:44:23 +0100 osobnik zwany R2r wystukał:

    > musisz gnojom z apd odpowiadać?

    Sorry! Już nie będę. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 40. Data: 2010-12-03 00:38:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jotte

    > Faktycznie - wstyd.
    > Ale co z tego? Za co ty się uważasz? Jakiś pępek świata, wyrocznia,
    > znaFca?

    Żarty sobie chyba robi, bo trudno uwierzyć, żeby te bzdury były
    poważnie. ;)

    --
    ignorance is bliss