  • 1. Data: 2010-12-02 13:34:31
    Temat: diesel na mrozie
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Witam.

    Samochód stał sobie na tęgim (20 stopni) mrozie przez parę dni, i mogło
    dojść do wytrącenia parafiny. Odpalam sobie takie autko - po jakim czasie
    przekonam się że samochód jednak ma galaretę w baku? Będzie to 100 metrów,
    czy też kilometr jazdy? Lub 5, 10min pracy silnika na luzie?

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Co dwie kopie to nie jedna.

  • 2. Data: 2010-12-02 14:02:25
    Temat: Re: diesel na mrozie
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przekonam się że samochód jednak ma galaretę w baku? Będzie to 100 metrów,
    > czy też kilometr jazdy? Lub 5, 10min pracy silnika na luzie?

    A co masz zamiar skoczyć do kiosu i z powrotem?

  • 3. Data: 2010-12-02 15:02:49
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...po jakim czasie
    > przekonam się że samochód jednak ma galaretę w baku?
    > Będzie to 100 metrów,
    > czy też kilometr jazdy? Lub 5, 10min pracy silnika na
    > luzie?

    Myślę praktycznie od razu, bo parafina zrobi się w filtrze
    paliwa :-)

  • 4. Data: 2010-12-02 20:54:47
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    W dniu 2010-12-02 13:34, Artur Frydel pisze:
> [...]
    > przekonam się że samochód jednak ma galaretę w baku? Będzie to 100 metrów,
    > czy też kilometr jazdy? Lub 5, 10min pracy silnika na luzie?

    wczoraj ujechalem z 4km i wrocilem na holu :(

  • 5. Data: 2010-12-03 10:07:17
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Thu, 2 Dec 2010 14:02:25 +0100, Agent wrote:

    > Użytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > A co masz zamiar skoczyć do kiosu i z powrotem?

    Nie chcę, tak jak Łukasz, wracać po 4km na holu. Wolę upewnić się że auto
    zdechnie pod blokiem.

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Change is inevitable. Except from a vending machine.