  • 1. Data: 2010-12-02 19:18:34
    Temat: TV to wielka skrobaczka...
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    no czy ci ludzie maja w lbach poprzewracane?
    dlaczego lansuja skrobaczki, przeciez to najbardziej idiotyczny sposob
    oczyszczenia szyb ze sniegu, cienkiej warstwy lodu

    a latem podczas deszczu widac tylko pajeczynki i cudowny efekt
    zniszczonej szyby

    zamiast stosowac odmrazacz ktory jest skuteczny
    to TV i radio od rana wpaja nam te bzdury

    jak nie cisna na zimowki to wymysla inna amatorszczyzne

    po prostu wstyd
    w zyciu nie uzywalem zadnej skrobaczki !!!

    pozdrowienia dla ludzi bezmyslenie dzialajacych

  • 2. Data: 2010-12-02 19:44:24
    Temat: Re: TV to wielka skrobaczka...
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-02 19:18, Kris pisze:
> [...]
    >
    > po prostu wstyd
    > w zyciu nie uzywalem zadnej skrobaczki !!!
    > pozdrowienia dla ludzi bezmyslenie dzialajacych

    Po pierwsze - było!
    Po drugie - było!!
    Po trzecie - będzie.

    Po czwarte - jak sobie radzisz z grubą warstwą lodu? Masz nadmiar czasu?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-12-02 19:44:36
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2010-12-02 19:18, Kris wrote:
    > jak nie cisna na zimowki

    Jeździsz obecnie na letnich?
    ;)

    Piotr

  • 4. Data: 2010-12-02 19:51:09
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Jeździsz obecnie na letnich?

    na letnich nauczylem sie jezdzic
    czasu Polneza Borewicza itp

    zimowek praktycznie nie bylo na rynku
    ale teraz mamy mistrzow co majac zimowki
    jada szybciej i pewniej niz w latem

    wiara czyni cuda i przynosi ofiary, najczesciej te niewinne

  • 5. Data: 2010-12-02 19:52:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > na letnich nauczylem sie jezdzic
    > czasu Polneza Borewicza itp
    > zimowek praktycznie nie bylo na rynku

    Ale wtedy tez nie bylo letnich opon na rynku.

    J.

  • 6. Data: 2010-12-02 19:55:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-02 19:51, Kris pisze:

    > Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:4cf7e936$1@news.home.net.pl...

    > na letnich nauczylem sie jezdzic
    > czasu Polneza Borewicza itp
    >
    > zimowek praktycznie nie bylo na rynku

    Dodajmy, że letnich wówczas też nie było. Tzn. takich jakie mamy teraz.
    Wtedy wszystkie opony były wielosezonowe i jako takie sprawdzały się
    zimą sporo lepiej niż dziś, typowe letnie opony.

  • 7. Data: 2010-12-02 20:00:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kris

    > jak nie cisna na zimowki to wymysla inna amatorszczyzne
    >
    > po prostu wstyd
    > w zyciu nie uzywalem zadnej skrobaczki !!!
    >
    > pozdrowienia dla ludzi bezmyslenie dzialajacych

    Masz całkowitą rację, ja też zimą jeżdżę na łysych letnich, a przednią
    szybę odmrażam polewając ją pewnym ciepłym płynem ustrojowym o żółtawym
    zabarwieniu.

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-12-02 20:09:36
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    > Dodajmy, że letnich wówczas też nie było. Tzn. takich jakie mamy teraz.
    > Wtedy wszystkie opony były wielosezonowe i jako takie sprawdzały się
    > zimą sporo lepiej niż dziś, typowe letnie opony.

    Pod warunkiem, ze mialy bieznik ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 9. Data: 2010-12-02 20:11:47
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:id8q29$bs3$1@news.dialog.net.pl...
    > Dodajmy, że letnich wówczas też nie było. Tzn. takich jakie mamy teraz.
    > Wtedy wszystkie opony były wielosezonowe i jako takie sprawdzały się zimą
    > sporo lepiej niż dziś, typowe letnie opony.

    racja, troszke sie zagalopowalem
    jednak nie zmienia to mojej mysli

    brawure dzis niejeden zobaczyl na drodze
    gdzie kazacy wyprzedzali, tyle ze nic im to nie dalo
    ciagnace sznury samochodow i wyprzedzenie
    nie pozwoli nic a nic zaoszczedzic

  • 10. Data: 2010-12-02 20:12:19
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 02 Dec 2010 19:44:36 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Jeździsz obecnie na letnich?

    Ja np. tak :)

    --
    Pozdrawiam,