  • Data: 2012-02-16 08:09:14
    Temat: Re: TV cyfrowa a kablowa
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wystarczy wpuścić w kabel trzy multipleksy nadawane na
    > bliskich
    > sobie częstotliwościach. Wystarczy jedna prosta antena, bo
    > odbicia też nie są aż tak groźne. Siła sygnału również
    > może
    > być mniejsza, bo telewizory czulsze.

    ....i już można się cieszyć z kilku programów ;-). Bo na
    więcej (przynajmniej sensownych) nie masz co liczyć. Popatrz
    sobie jakie stacje starają się o miejsca w MUX-ach. W sumie
    to Twoja sprawa co oglądasz, jeśli Tobie czy Twoim teściom
    wystarcza TVP 1,2 czy TVN to spoko, ciesz się naziemną
    cyfrówką. Ale sporo ludzi jednak chciałaby oglądać coś
    ciekawszego ;-). A ciekawszego nie będzie nic, a jeśli
    kiedyś będzie to nie za darmo...

    Oczywiście sprawdzałeś ile to u mnie kosztuje? Czy słyszałeś
    od znajomych? ;-)

    > No to teraz sytuacja powinna się odwrócić. Można kablarza
    > wpuścić do instalacji za niewielka opłatą, niech się
    > dołączy
    > ze swoim zakodowanym multipleksem, niech jakoś dośle swój
    > sygnał i niech sam rozlicza się z mieszkańcami używającymi
    > jego dekoderów.

    Kablarz oleje Waszą instalację, ma swoją.

    Ta kwota wyszła Ci z Twoich urojonych obliczeń :-). Nie znam
    firmy, która sprzedaje pakiet socjalny za 20 zł, więc nie
    uprawiaj demagogii...