eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaTP: rekompensata 801505505Re: TP: rekompensata 801505505
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: wrozitee <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: TP: rekompensata 801505505
    Date: Fri, 20 Aug 2010 10:48:43 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <i4lfh6$4i2$1@news.onet.pl>
    References: <i4jm9s$8tq$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: abvw70.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282294118 4674 83.8.220.70 (20 Aug 2010 08:48:38 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Aug 2010 08:48:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    In-Reply-To: <i4jm9s$8tq$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:231827
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19-08-2010 18:31, XYZ pisze:
    > Czy ktoś próbował składać w TP żądanie rekompensaty za połączenie z
    > 801505505 po zgłoszeniu uszkodzenia neostrady (z winy TP) na 801505505?
    > Jak została rozpatrzona?
    >
    > Chcę się powołać na zapis z regulaminu neostrady, par. 15 pkt. 7
    > "Zgłoszenie dotyczące przerw w świadczeniu Usługi powinno zostać
    > wniesione w dniu, w którym Abonent stwierdził wystąpienie takiej
    > przerwy." Żeby spełnić ten zapis musiałem ponieść stratę finansową --
    > koszt połączenia z 801505505 a zgodnie z par. 15 pkt. 5 "W przypadku
    > powstania szkody przewyższającej wysokość zastrzeżonej w ust. 2. kary
    > umownej Abonentowi przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania na
    > zasadach ogólnych".
    >
    > Czy mam jakieś szanse -- niekoniecznie w TP, ale np. w sądzie polubownym?
    >
    > Ponadto dzisiaj odmówiono mi przyjęcia reklamacji na błękitnej linii
    > pomimo tego, że wielokrotnie podkreślałem, że obowiązek przyjęcia
    > reklamacji od klienta istnieje. Czy nie mam racji?
    >
    Masz rację! Tylko, że TP SA udaje, że tego nie dostrzega. Jak złożysz
    oficjalną skargę do UKE i UOKiK to wtedy TP SA dopiero przyzna Ci
    rekompensatę. Sprawdzone. Zresztą UKE i UOKiK powinny z urzędu zająć się
    tą sprawą, ale chyba jeszcze za mało wpłynęło do nich skarg ...

    Tu masz linki:
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?layout=4&news_ca
    t_id=279&news_id=1834&page=text&place=Lead07
    http://www.uokik.gov.pl/skargi_i_wnioski.php




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: