  • Data: 2012-04-29 23:11:37
    Temat: Re: TME i oznaczenia układów scalonych
    Od: " MH" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " MH" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Słuchaj kolego, jak potrzebuję pdf-a to sobie jestem go w stanie
    > wygooglać,
    > ruszać dupy w tym celu do telefonu nie muszę.
    >
    > Ale jeśli w katalogu jest scalak oznaczony XXX, a przychodzi YYY to
    > chyba jednak coś tu nie halo?
    >
    > Jak jesteś taki kozak to rusz dupę (jak sam piszesz) i zobaczymy co ci
    > przyślą do tego:
    > http://www.tme.eu/pl/katalog/?art=SR628008LLP55T#sea
    rch=SR628008LLP55T

    > Bo na forach znalazłem informację, że po takiej prośbie to powiedzieli, że
    > niestety
    > nie mają pdf-ów i jedyne co są w stanie przekazać, to że producentem układu
    > jest SAMSUNG.
    >
    > Bo chyba jesteś w stanie zrozumieć, że jeśli wystawia się towar:
    > SR628008LLP55T, a przesyłka zawiera K6X8008C2B to nie jest to normalne? No
    > chyba, że ma to na celu tracenie czasu przez kupującego, na szukanie pdf-ów
    > do nieistniejących układów scalonych.

    ==========

    O co się Kolego tak burzysz? Istotnie, tego scalaka który podałeś w linku też
    nie jestem w stanie
    wygooglać. Idę o zakład, że w ofercie TME da się znaleźć jeszcze kilka
    podobnych "rodzynków".
    I co z tego? Ich oferta obejmuje asortymentowo sryljon elementów, więc nie
    dziwota że facet który
    wklepuje dane do łebsajta przysnął przy jakimś scalaku. No to jak jest
    problem, to zadzwoń do nich.
    Też miałem kiedyś podobny problem, DUUUPNE zamówienie na coś ok. 4 zeta, a
    mimo tego potraktowali mnie poważnie.
    W przeciągu 2 godzin miałem na skrzynce wyczerpującą odpowiedź.

    Co się zaś tyczy oznaczeń: zamawiasz SR628008LLP55T, dostajesz K6X8008C2B.
    Zakładam,że funkcjonalnie i pinologicznie jest to to samo. Jeżeli tak, jeżeli
    kupujesz w ilościach "śladowych" pod prototyp bądź
    hobbystycznie, to kompletnie nie widzę problemu. Jeżeli pod produkcję na wyrób
    certyfikowany ISO/CE , to
    faktycznie jest problem.. Tyle,że ten problem wygenerowali nie pracownicy
    TME, tylko CIULE z Brukselki!!
    Jak na schemacie masz np. DAC0808LCN/NOPB, to za wuja wacka nie możesz
    zastosować w produkcji DAC08EN itp...

    Pozdro.,

    MH