  • Data: 2013-07-08 12:37:45
    Temat: Re: TMC czemu u nas jest jak zwykle
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.07.2013 11:09, Qlfon pisze:
    > Mój ojciec zakupił yanosika w wersji "standalone" - nie używa
    > smartphone'a więc wydawało mu się to dobrym rozwiązaniem. Pomimo jednak
    > rosnącej ilości osób w systemie yanosik odzywa się bardzo rzadko.
    > urządzenie było w serwisie ale wróciło bez uwag. Ojciec nie jeździ po
    > jakiś dziurach np. DK17 od Moszczanki na Warszawę i cisza. W ub.
    > poniedziałek jechałem z nim Płock-Lublin i to samo - piknął raz.

    Ja używam w Smartphone od jakiegoś roku. W tym czasie dwa razy Yanosik
    powiadomił mnie o suszarce, o której nie wiedziałem z CB. Mniej więcej w
    20% na CB informacja jest, na Yanosiku nie. Mi się on przydaje, bo
    przypomina o FR (ale to akurat potrafi każda nawigacja). Traktuję go
    jako dodatek do CB, a nie jako główne źródło informacji.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza