  • Data: 2013-07-08 15:49:43
    Temat: Re: TMC czemu u nas jest jak zwykle
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-08 12:37, anacron pisze:

    > Ja używam w Smartphone od jakiegoś roku. W tym czasie dwa razy Yanosik
    > powiadomił mnie o suszarce, o której nie wiedziałem z CB. Mniej więcej w
    > 20% na CB informacja jest, na Yanosiku nie. Mi się on przydaje, bo
    > przypomina o FR (ale to akurat potrafi każda nawigacja). Traktuję go
    > jako dodatek do CB, a nie jako główne źródło informacji.

    Jeśli jadę "w trasę", to aktualnie używam równocześnie AM i Yanosika.
    Jak miałem trochę czasu, to z ciekawości ustawiałem też trasę w
    Yanosiku. Przez kilka wersji Yanosika zauważyłem trend: coraz mniej
    Yanosik "kłóci się" z Jadźką - znaczy inaczej: trasa wyznaczona przez
    Yanosika coraz bardziej pokrywa się z trasą wyznaczoną przez AutoMapę.
    Ale nie o tym mówimy ;)

    Generalnie: Yanosik częściej się odzywa, niż Jadźka, pomimo, że Jadźka
    też jest On-Line.

    Bywało, że jechałem do klienta. Widzę, "ekipa" rozstawia się z suszarką.
    Yanosik milczy, to mu zapodaję suszarkę. Pół godziny później wracam, i
    już yanosik "wie" o suszarce.
    Coraz więcej osób robi zgłoszenia, więc system jest coraz bardziej
    rzetelny, zwłaszcza, że można odwołać nieaktualne zgłoszenie.

    Ja teraz jeżdżę w tandemie: Jadźka nawiguje a Yanosik ostrzega. Z mojego
    punktu widzenia jest to optymalne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.