  • Data: 2013-07-12 21:25:06
    Temat: Re: TMC czemu u nas jest jak zwykle
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Jul 2013 22:03:48 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > To w każdym g..ym radiu działa. Wystarczy załączyć.

    No coz, mialem w jednym - po zalaczeniu radio cichlo i nie wiadomo co
    robilo. Co gorsza - nie umialem wylaczyc. Mam drugim - nie wiem co
    robi, chyba nic, poza napisaniem TA na wyswietlaczu.

    I nie wiem - w Polsce nie nadaja TA ? Czy nadaja wedlug innej normy ?
    A moze nadaja na okraglo ?

    Nawet wiki twierdzi ze to sluzy wylaczeniu odtwarzacza ..

    J.