  • Data: 2013-07-08 12:07:12
    Temat: Re: TMC czemu u nas jest jak zwykle
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "spider" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2013-07-07 12:58, J.F. pisze:

    >Niech będzie 50 zł jednorazowo w cenie sprzętu za dostęp urządzenia
    >do GSM.

    Mozliwe ze za malo, i za tyle sie serwisu utrzymac nie da.

    Bo w ogole to tak mozna - kupujesz odpowiednie urzadzenie, ono ma
    dostep to TMCpro, kosztuje odpowiednio drozej.

    >Ano właśnie takie rozwiązania są, ale jeżeli używamy nawigacji a nie
    >telefonu, to taką navi musimy spiąć z telefonem (internetem), co robi
    >się już upierdliwe i wymaga jakiejś tam wiedzy. Większość
    >użytkowników chce włączyć, wyznaczyć cel i jechać. Jeżeli producenci
    >nawigacji nie wejdą w jakiś układ z takim np yanosikiem to nie wróżę
    >im przyszłości.

    Dlaczego z Yanosikiem ? Raczej z operatorem aby lacznosc zapewnic.
    Informacje o korkach maja swoje.

    Chyba ze nie beda mieli informacji o FR, to ludzie zaczna uzywac Y.

    >Sam się zastanawiam czy nie zamienić nawigacji na telefon z
    >androidem, na którym włączę yanosika, gogle maps i jazda.

    W Yanosiku juz jest mapa i nawigacja z UMP, google niepotrzebne.

    >Zresztą taki trend już chyba ma miejsce:
    >http://pieniadze.gazeta.pl/Gospodarka/1,125292,1422
    9013,Mniejsza_sprzedaz_nawigacji__Smartfony_wypra_tr
    adycyjne.html?biznes=warszawa#BoxBizTxt
    >Coraz więcej ludzi jest świadomych że mogą mieć coś więcej niż tylko
    >wyznaczoną trasę.

    Raczej coraz wiecej ludzi ma smartfony i sie zastanawia po co mu
    jeszcze nawigacja.
    Ja to mialem ~2 lata temu ... i sie przeprosilem ze stara nawigacja.
    Ale przez te 2 lata sporo sie zmienilo.

    A oczywiscie - nawigacja on-line swoje zalety tez ma. I to bedzie w te
    strone szlo - czy to wspomagania, czy zupelnie on-line.

    J.