  • Data: 2010-02-26 09:41:35
    Temat: Re: TDCI kontra TDI
    Od: "adym" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TW" <t...@n...com> napisał :

    > ___
    > zgadzam sie w 100% z tym ze nalezy olej zmieniac czesciej niz zaleca
    > producent. polecam, np, brytyjski forum wlascicieli Saaba
    > www.saabscene.com na ktorym wypowiada sie duzo fachowcow. oni wyraznie
    > zalecaja zmieniac olej dwa razy czesciej niz zaleca Saab, bo to znacznie
    > przedluza zywotnosc silnikow.
    > tw

    Kurcze gdyby tak było producent na pewno o tym poinformował by w ksiązce
    serwisowej.
    Renoma marki w motoryzacji to efekty naprawde wielu lat pracy i nic nikt nie
    wciśnie mi kitu, że na bilans sprzedazy pozytywnie wpłynie niższa trwałość
    silnków.
    Z prostego powodu, gdyby trwałość zauważalnie spadła, nikt nie chcialby
    kupic danej marki po raz kolejny.
    Zgadzam sie, że źródłem teorii czestych wymian są prawdopodobnie lobby
    olejowe.