-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweakn
ews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.n
eostrada.pl!not-for-mail
From: "adym" <a...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: TDCI kontra TDI
Date: Fri, 26 Feb 2010 09:41:35 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 21
Message-ID: <hm81kp$j02$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hm5j21$pj6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hm5jnd$ief$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hm5mb6$t7i$1@inews.gazeta.pl>
<hm5nok$lf7$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hm60c8$7oe$1@inews.gazeta.pl>
<hm62m2$kq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: fau123.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1267173849 19458 83.13.20.123 (26 Feb 2010
08:44:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Feb 2010 08:44:09 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Antivirus: avast! (VPS 100225-0, 2010-02-25), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259065
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "TW" <t...@n...com> napisał :
>> Na czym opierasz swoje twierdzenie? :-)
> ___
> zgadzam sie w 100% z tym ze nalezy olej zmieniac czesciej niz zaleca
> producent. polecam, np, brytyjski forum wlascicieli Saaba
> www.saabscene.com na ktorym wypowiada sie duzo fachowcow. oni wyraznie
> zalecaja zmieniac olej dwa razy czesciej niz zaleca Saab, bo to znacznie
> przedluza zywotnosc silnikow.
> tw
Kurcze gdyby tak było producent na pewno o tym poinformował by w ksiązce
serwisowej.
Renoma marki w motoryzacji to efekty naprawde wielu lat pracy i nic nikt nie
wciśnie mi kitu, że na bilans sprzedazy pozytywnie wpłynie niższa trwałość
silnków.
Z prostego powodu, gdyby trwałość zauważalnie spadła, nikt nie chcialby
kupic danej marki po raz kolejny.
Zgadzam sie, że źródłem teorii czestych wymian są prawdopodobnie lobby
olejowe.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.02.10 09:42 omega_fan
- 26.02.10 10:20 CeSaR
- 01.03.10 13:01 Mario
- 01.03.10 13:02 Mario
- 01.03.10 22:47 Jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=