-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweakn
ews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.n
eostrada.pl!not-for-mail
From: "adym" <a...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: TDCI kontra TDI
Date: Fri, 26 Feb 2010 09:41:35 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 21
Message-ID: <hm81kp$j02$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hm5j21$pj6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hm5jnd$ief$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hm5mb6$t7i$1@inews.gazeta.pl>
<hm5nok$lf7$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hm60c8$7oe$1@inews.gazeta.pl>
<hm62m2$kq$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: fau123.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1267173849 19458 83.13.20.123 (26 Feb 2010
08:44:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Feb 2010 08:44:09 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Antivirus: avast! (VPS 100225-0, 2010-02-25), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259065
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "TW" <t...@n...com> napisał :
>> Na czym opierasz swoje twierdzenie? :-)
> ___
> zgadzam sie w 100% z tym ze nalezy olej zmieniac czesciej niz zaleca
> producent. polecam, np, brytyjski forum wlascicieli Saaba
> www.saabscene.com na ktorym wypowiada sie duzo fachowcow. oni wyraznie
> zalecaja zmieniac olej dwa razy czesciej niz zaleca Saab, bo to znacznie
> przedluza zywotnosc silnikow.
> tw
Kurcze gdyby tak było producent na pewno o tym poinformował by w ksiązce
serwisowej.
Renoma marki w motoryzacji to efekty naprawde wielu lat pracy i nic nikt nie
wciśnie mi kitu, że na bilans sprzedazy pozytywnie wpłynie niższa trwałość
silnków.
Z prostego powodu, gdyby trwałość zauważalnie spadła, nikt nie chcialby
kupic danej marki po raz kolejny.
Zgadzam sie, że źródłem teorii czestych wymian są prawdopodobnie lobby
olejowe.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.02.10 09:42 omega_fan
- 26.02.10 10:20 CeSaR
- 01.03.10 13:01 Mario
- 01.03.10 13:02 Mario
- 01.03.10 22:47 Jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973