  • Data: 2013-08-03 15:30:59
    Temat: Re: Szybkie pytanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" ktiikm$1ql$...@u...news.interia.pl

    > No skoro tak sądzisz, ale co dzisiaj nie jest chińszczyzna, ew. koreańszczyzna?

    W Azji żyje sporo ludzi, na dodatek nie Europejczycy rozmnażają się, ale Azjaci.

    > Zaznaczam że jeżeli nie weźmiemy po uwagę jego problemów z obsługą dualsim to
    telefon jest calkiem przyjemny w użytkowaniu, ma
    > wręcz wzorowy ekran, np. można spokojnie używać na plaży pełnym słońcu, czuły na
    dotyk, bardzo dobra jakość rozmów, zalet jest
    > naprawdę sporo... Tak więc jeżeli twierdzisz że to czysta chińszczyzna, to duże
    uznanie dla tej chińszczyzny.

    Nie jestem rasistą.

    > Moje problemy z Alcatelem wcale nie muszą wystąpić w Monsterze, ale dobrze, już
    wymieniam wady - Głównie chodzi zawieszanie kart
    > sim. Z związku dość dużym zużyciem prądu wyłączam czasowo kartę nr 1, na której

    Monsterowi ponoć prądu nie brakuje.

    > mam Aero2. Ją włączam tylko na czas gdy potrzebuję połączenia z netem.

    Ja wyłączam Aero2 w ACE tylko wówczas, gdy bateria zbyt mocno
    osłabnie i trzeba po prostu dotrwać bez używania smartfonu.
    Wówczas priorytetem jest nieprzebootowanie...

    > No i tu zaraz pojawiaja się problemy - karta Aero2 nieraz nie chce wystartować,
    albo wręcz zawiesi telefon.

    U mnie też bywają problemy ze startem Aero2.
    Bywa, że raz na miesiąc a bywa, że raz na dwa dni.
    Są programy rzekomo pomagające w starcie, ale IMO
    jedyną radą jest przeczekanie lub przebootowanie.

    Być może po prostu wtedy Aero2 jest zbyt niestabilne, choć mogę
    zauważyć, że ogólnie ze stabilnością Aero2 nie jest źle, choć
    sama filozofia 3G zakłada sporą niestbilność. Monster ma lepszy
    modem 3G (niż przeciętne tanie telefony) a nawet ma HSPA+, co
    IMO może mieć znaczenie (oczywiście mam na myśli nie szybkość,
    ale stabilność, kolejność docierania wysłanych pakietów
    i opóźnienia) tam, gdzie będę w zasięgu HSPA+.

    > Tak że muszę po włączeniu tej karty albo zdeaktywować kartę nr 2 (Orange) albo
    wręcz zrestartować telefon, zdarza się że również
    > trzeba wspomóc restart wyjęciem na chwilę baterii. Chyba nie muszę wyjaśniać jaką
    to budzi irytację gdy wsiadasz do auta z
    > rodziną, włączasz Yanosika, a tu telefon zaczyna pokazywać wyżej wymienione fochy..

    Nie musisz.

    > Druga sprawa która już dotyczy każdego bez wyjątku dualsimowca gdy w użyciu jest
    karta Aero2 - niemożliwość używania innego
    > programu do sms-owania niż systemowy..,

    Nie nadużywam SMSów. Oby docierały poprawnie.

    > No i to na tyle z tych poważnych wad Alcatela Ot 993D z dualsim. Wracając jeszcze
    do tych Twoich wątpliwości - nie ma żadnego
    > problemu z tym żeby prowadzić rozmowę z karty nr 2 (Orange) w czasie gdy karta nr
    1 (Aero2) jest włączona i transferuje dane.

    Zależy mi na tym, aby 2G nasłuchiwała poprawnie (czekając na ewentualne
    nadejście telefonicznego połączenia GSM) w czasie aktywnego działania
    3G z Aero2, bo Aero2 będzie niemal stale w użyciu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'