  • Data: 2013-08-07 17:25:01
    Temat: Re: Szybkie pytanie
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" ktoao9$j36$...@u...news.interia.pl

    > Ciągnę mapki, VoIP nasłuchuje, aplikacje sprawdzają
    > swe aktualizacje, m@iuler sprawdza m@ile...

    Widzę że tobie naprawdę potrzebny jest telefon z dostępem do netu. Ja
    gdzieś tak przez 12 godzina na dobę siędzę przy kompie. Tak więc net w
    telefonie potrzebny mi jest tylko do nawigacji online, Yanosik i jemu
    podobne programy. Poczty, komunikatorów nawet w telefonie nie mam
    skonfigurowanych.

    > Nie -- to główny powód kupna Monstera.

    A więc teraz, na obecna chwile nosisz dwa telefony przy sobie?

    > Wyłączenie i włączenie smartfonu.

    No tak.

    > Postaram się opisać swoje spostrzeżenia.

    Byłoby super. Muszę zmienić sprzęt na jakiś bardziej sprawny przy moich
    zastosowaniach, ale jednocześnie nie uśmiecha mi się wykładanie na to
    jakichś dużych pieniędzy.

    > To dobrze. Monstera mam mieć jutro bądź pojutrze.
    > 674 PLN, z czego SyneCek zwraca 5% za płacenie kartą.

    Tylko nie zapomnij opisać na grupie jakie to "zwierze"..