  • Data: 2013-08-05 15:52:22
    Temat: Re: Szybkie pytanie
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Monsterowi ponoć prądu nie brakuje.

    Ale mimo wszystko po co go żyłować? Po co ci włączony net gdy go nie
    potrzebujesz?

    > Ja wyłączam Aero2 w ACE tylko wówczas, gdy bateria zbyt mocno
    > osłabnie i trzeba po prostu dotrwać bez używania smartfonu.
    > Wówczas priorytetem jest nieprzebootowanie...

    Ten ACE to dwusimowiec?

    > U mnie też bywają problemy ze startem Aero2.
    > Bywa, że raz na miesiąc a bywa, że raz na dwa dni.
    > Są programy rzekomo pomagające w starcie, ale IMO
    > jedyną radą jest przeczekanie lub przebootowanie.

    Czyli tak samo jak u mnie, bywają okresy że wszystko gra jak w zegarku,
    a bywaja takie że zawiesza sie i trzy razy z rzędu. I tak nawiasem - co
    to jest to "przebootowanie"?

    > Być może po prostu wtedy Aero2 jest zbyt niestabilne, choć mogę
    > zauważyć, że ogólnie ze stabilnością Aero2 nie jest źle, choć
    > sama filozofia 3G zakłada sporą niestbilność. Monster ma lepszy
    > modem 3G (niż przeciętne tanie telefony) a nawet ma HSPA+, co
    > IMO może mieć znaczenie (oczywiście mam na myśli nie szybkość,
    > ale stabilność, kolejność docierania wysłanych pakietów
    > i opóźnienia) tam, gdzie będę w zasięgu HSPA+.

    Stabilny niestabilny, w modemie stacjonarnym, w tablecie czy w Samsungu
    Monte nie mam uwag co do jakości AERO2, Tablet i Monte też nie mają
    HSPA+.. A i w tym dwusimowym Alcatelu nie ma żadnych problemów z obsługą
    Aero2 gdy zdezaktywuję bądź wyciągnę kartę nr1 (Orange). Więc cały czas
    to wygląda na niedopracowanie systemu dualsim.

    > Nie musisz.

    Niestety, śmieją się ze mnie że wywaliłem lekką ręką prawie 700 zł na
    telefon ktory jest wart tylko wrzucenia pod tramwaj.

    > Nie nadużywam SMSów. Oby docierały poprawnie.

    Do mnie docierają, jednak nie ma możliwości wysłać do kogoś w takim
    programie z Google Play sms-a z karty nr2 (Orange). Z odbieraniem sms-a
    od kogoś nie ma problemu. Oczywiście nie byłoby problemu gdybym miał w
    slocie nr1 kartę innego operatora niż Aero2.

    > Zależy mi na tym, aby 2G nasłuchiwała poprawnie (czekając na ewentualne
    > nadejście telefonicznego połączenia GSM) w czasie aktywnego działania
    > 3G z Aero2, bo Aero2 będzie niemal stale w użyciu.

    Z tym (chyba) nie będziesz miał problemu, przynajmniej u mnie go nie ma.