  • Data: 2013-08-05 20:40:15
    Temat: Re: Szybkie pytanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" ktoao9$j36$...@u...news.interia.pl

    > Ale mimo wszystko po co go żyłować? Po co ci włączony net gdy go nie potrzebujesz?

    Ciągnę mapki, VoIP nasłuchuje, aplikacje sprawdzają
    swe aktualizacje, m@iuler sprawdza m@ile...

    > Ten ACE to dwusimowiec?

    Nie -- to główny powód kupna Monstera.

    albo wręcz zawiesi telefon.

    > Czyli tak samo jak u mnie, bywają okresy że wszystko gra jak w zegarku, a bywaja
    takie że zawiesza sie i trzy razy z rzędu. I tak
    > nawiasem - co to jest to "przebootowanie"?

    Wyłączenie i włączenie smartfonu.

    > Stabilny niestabilny, w modemie stacjonarnym, w tablecie czy w Samsungu Monte nie
    mam uwag co do jakości AERO2, Tablet i Monte też
    > nie mają HSPA+.. A i w tym dwusimowym Alcatelu nie ma żadnych problemów z obsługą
    Aero2 gdy zdezaktywuję bądź wyciągnę kartę nr1
    > (Orange). Więc cały czas to wygląda na niedopracowanie systemu dualsim.

    Postaram się opisać swoje spostrzeżenia.

    wręcz zrestartować telefon, zdarza się że również
    to budzi irytację gdy wsiadasz do auta z
    fochy..

    > Niestety, śmieją się ze mnie że wywaliłem lekką ręką prawie 700 zł na telefon ktory
    jest wart tylko wrzucenia pod tramwaj.

    Brak pokory i cierpliwości.

    karta Aero2 - niemożliwość używania innego

    > Do mnie docierają, jednak nie ma możliwości wysłać do kogoś w takim programie z
    Google Play sms-a z karty nr2 (Orange). Z
    > odbieraniem sms-a od kogoś nie ma problemu. Oczywiście nie byłoby problemu gdybym
    miał w slocie nr1 kartę innego operatora niż
    > Aero2.

    do tych Twoich wątpliwości - nie ma żadnego
    nr 1 (Aero2) jest włączona i transferuje dane.

    > Z tym (chyba) nie będziesz miał problemu, przynajmniej u mnie go nie ma.

    To dobrze. Monstera mam mieć jutro bądź pojutrze.
    674 PLN, z czego SyneCek zwraca 5% za płacenie kartą.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'