  • Data: 2013-08-07 17:27:14
    Temat: Re: Szybkie pytanie
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-06 02:57, Pszemol pisze:

    > Tak, myślę że to niemożliwe.

    Czyli wbrew radom Woody Allen`a czlowiek może bez obawy "figlować ze
    zwierzakami"...? ;-)

    > Przyczyna jest moim zdaniem taka sama jak ta, która prowokuje
    > ludzi do pisania rozpraw o czarach, uzdrawianiu zmarłych czy życiu
    > po życiu doczesnym: wyobraźnia/fantazja ludzka jest bez granic :-)
    >
    > Chyba nie jesteś zdania że Batman czy Spiderman to postacie
    > z podłożem historycznym? :-) A taki Centaur to ówczesny bohater
    > łączący przytatne cechy ze świata ludzi i zwierząt na ówczesny sposób.

    Nie mam zdania w tej kwestii. I tak prawdę mówiąc Batman to nic
    nadprzyrodzonego.. Jadnak film "Mucha" z Jeffem Goldblumem mógł się
    opierać na faktach, takiego potencjalnego stanu rzeczy raczej nikt nie
    może odrzucić.