  • 21. Data: 2010-05-31 18:51:04
    Temat: Re: Szybka karta SD
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia 31 May 2010 17:56:41 GMT, l...@l...localdomain napisał(a):

    > W poście <9ppaciqk629p$.xsgp601adium.dlg@40tude.net>,
    > Andrzej Libiszewski nabazgrał:

    > Goodram jest strategicznym partnerem Toshiby...

    Też, ale miałem swego czasu pena goodrama, a potem widziałem identycznego
    jako Samsunga.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 22. Data: 2010-05-31 19:50:12
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 31/05/2010 2:12 PM, gebi wrote:

    > 2late :-) u Sandiska jest pewne zamieszanie w nazewnictwie. Już dawno
    > miał w sprzedaży karty SDHC Extreme III class 6 o transferze około
    > 20MB/s, sprzedawał je w zestawie z szybkimi czytnikami bo nie wszystkie
    > obsługiwały taki transfer bądź standard SDHC (mam taką 4GB), a później
    > wprowadził karty o takiej samej nazwie tylko deklarowanej prędkości
    > 30MB/s (tej nie miałem w ręku).
    > Karty SDHC Ultra II też doczekały się chyba dwóch wersji o różnych
    > transferach.

    Tak tylko zapytalem bo rok temu ta karte 8GB (30 MB/s) kupilem za spora
    kase bo stala sie przystepna.

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

  • 23. Data: 2010-06-01 18:49:38
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 31/05/2010 05:37, ab wrote:
    > Chciałbym kupić szybką kartę pamięci SD lub SDHC. Któremu
    > producentowi zaufać, aby nie utopić pieniędzy? Dotychczas
    > kupowałem karty firmy SanDisk, ale nigdy nie zwracałem uwagi na
    > szybkość karty, a tym razem mi na szybkości zależy. Poradzi

    używałem wcześniej SanDisków i Transcendów, nie zauważyłem różnicy
    jakości. Dzisiaj zamówiłem sobie kilka kart 8GB klasy 10 Transcenda
    http://www.memorybits.co.uk/product_info.php?product
    s_id=19162 , ponad 2
    razy tańsze od SanDiska o tej samej pojemności i prędkości.

    Tak przy okazji : każda karta SD się z czasem zużywa. SanDiski kupowałem
    najpierw, więc pierwsze się zużyły.

    B.