  • 11. Data: 2010-05-31 12:14:28
    Temat: Re: Szybka karta SD
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 31/05/2010 10:36 AM, b...@n...pl wrote:

> [...]

    2 lata temu kupiles Extreme III?
    Prototyp - moze nie, ale podaj jaka pojemnosci i ile zaplaciles.

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

  • 12. Data: 2010-05-31 12:55:02
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "2late" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 2 lata temu kupiles Extreme III?
    > Prototyp - moze nie, ale podaj jaka pojemnosci i ile zaplaciles.

    Czy to dokładnie 2 czy 1,5 roku to sprawdze wieczorem,
    a karta ma (miała) 8GB + firmowy czytnik.

    Pozdrawiam
    JD

  • 13. Data: 2010-05-31 13:00:08
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "2late" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 2 lata temu kupiles Extreme III?
    > Prototyp - moze nie, ale podaj jaka pojemnosci i ile zaplaciles.

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=6478

    O taka (data newsa :), a kosztowała coś koło 3 stów

    JD

  • 14. Data: 2010-05-31 13:12:54
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "2late" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 2 lata temu kupiles Extreme III?
    > Prototyp - moze nie, ale podaj jaka pojemnosci i ile zaplaciles.
    2late :-) u Sandiska jest pewne zamieszanie w nazewnictwie. Już dawno miał w
    sprzedaży karty SDHC Extreme III class 6 o transferze około 20MB/s, sprzedawał
    je w zestawie z szybkimi czytnikami bo nie wszystkie obsługiwały taki transfer
    bądź standard SDHC (mam taką 4GB), a później wprowadził karty o takiej samej
    nazwie tylko deklarowanej prędkości 30MB/s (tej nie miałem w ręku).
    Karty SDHC Ultra II też doczekały się chyba dwóch wersji o różnych transferach.

  • 15. Data: 2010-05-31 14:41:41
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    JD wrote:

    > Użytkownik "ab" <a...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja też zaufałem sandiskowi. Pendrive wysiadł po pół roku
    > uznali gwarancję)
    > Karta EXTREME III wysiadła nie dawno,
    > po ok 2 latach (jeszcze nie reklamowałem).

    Proponuje przy takim pechu się .. ubezpieczać. Na cały
    komplet różnych kart (SD, SDHC i CF) sandiska, _żadna_
    mi nie padła. Znajomemu sandisk faktycznie zaczał jaja
    robić, ale to też była jedna na wiele kart. Generalnie
    uważam że ryzyko problemów przy kartach inych firm jest
    dużo wyższe niż przy Sandisku. Pod warunkiem że kupisz
    Sandiska a nie podróbkę.

    > Więcej tej marce nie zaufam.

    Twoja sprawa..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 16. Data: 2010-05-31 14:57:38
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4c038084$0$2597$65785112@news.neostrada.pl>,
    JD nabazgrał:
    > Ja też zaufałem sandiskowi. Pendrive wysiadł po pół roku
    > uznali gwarancję)
    > Karta EXTREME III wysiadła nie dawno,
    > po ok 2 latach (jeszcze nie reklamowałem).
    >
    > Więcej tej marce nie zaufam.

    A komu chcesz zaufać? Karty pamięci zdaje się trzepie się w dwóch
    fabrykach: Sandisk-Toshiba oraz Samsung...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Klastrami Polska stoi

  • 17. Data: 2010-05-31 14:58:32
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 31 May 2010 15:12:54 +0200, gebi wrote:
> [...]
    > Karty SDHC Ultra II też doczekały się chyba dwóch wersji o różnych transferach.

    Z tego co pamietam, to te nowe/szybsze karty są Ultra/Extreme (bez
    numerka), ale tak z glowy to nie wiem czy to zachodzi w CF, SD czy w obu
    systemach ;)

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 18. Data: 2010-05-31 17:07:35
    Od: JD <j...@g...com>

    On 31 Maj, 16:57, l...@l...localdomain wrote:
    > W poście <4c038084$0$2597$65785...@news.neostrada.pl>,
    >  JD nabazgrał:

    > A komu chcesz zaufać? Karty pamięci zdaje się trzepie się w dwóch
    > fabrykach: Sandisk-Toshiba oraz Samsung...

    No to na ten czas zaufam samsungowi.
    bo karta marki toshiba za pierwszym razem porobiła sieczkę.
    BTW jakim firmom samsung klepie karty?

    JD

  • 19. Data: 2010-05-31 17:37:36
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 31 May 2010 10:07:35 -0700 (PDT), JD napisał(a):

    > No to na ten czas zaufam samsungowi.
    > bo karta marki toshiba za pierwszym razem porobiła sieczkę.
    > BTW jakim firmom samsung klepie karty?

    Na pewno Goodramowi i Kingstonowi, ale komu jeszcze...

  • 20. Data: 2010-05-31 17:56:41
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <9ppaciqk629p$.xsgp601adium.dlg@40tude.net>,
    Andrzej Libiszewski nabazgrał:

    > Na pewno Goodramowi i Kingstonowi, ale komu jeszcze...

    Goodram jest strategicznym partnerem Toshiby...