    From: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szukam leasingu odnawialnego
    Date: Wed, 27 Jan 2010 17:53:08 +0100

    > Szukam leasingu odnawialnego, max uproszczonego, place 20-30% wartosci bez
    > papierkologii interesuje mnie nowy samochod na 2-3 lata potem out.

    kiedyś rozpatrywałem taki wariant, ale zupełnie się nie opłacało,
    czynsz wynosił prawie tyle co w tradycyjnym leasingu z wykupem a auto
    przepadało,

    może się to opłacać, kiedy chcesz VAT odliczyć od osobówki np. 2x kiedy
    odnawialnie leasingujesz ponownie to samo auto,
    poza tym EFL miał listę aut, które podlegały ofercie leasingu odnawialnego,
    generalnie odpadały mks. wypasione wersje,

    lepiej weź normalny leasing, zamianę potem załatwisz w salonie z nowym
    autem, żaden problem - przetestowałem to,
    leasingodawca porozumiewa się z salonem i żadnej gotówki z kieszeni nie
    wyciągasz
    P.