  • 1. Data: 2010-01-27 14:27:35
    Temat: Szukam leasingu odnawialnego
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam,

    Szukam leasingu odnawialnego, max uproszczonego, place 20-30% wartosci bez
    papierkologii interesuje mnie nowy samochod na 2-3 lata potem out.

    Ktora firma?

  • 2. Data: 2010-01-27 17:53:08
    Temat: Re: Szukam leasingu odnawialnego
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Szukam leasingu odnawialnego, max uproszczonego, place 20-30% wartosci bez
    > papierkologii interesuje mnie nowy samochod na 2-3 lata potem out.

    kiedyś rozpatrywałem taki wariant, ale zupełnie się nie opłacało,
    czynsz wynosił prawie tyle co w tradycyjnym leasingu z wykupem a auto
    przepadało,

    może się to opłacać, kiedy chcesz VAT odliczyć od osobówki np. 2x kiedy
    odnawialnie leasingujesz ponownie to samo auto,
    poza tym EFL miał listę aut, które podlegały ofercie leasingu odnawialnego,
    generalnie odpadały mks. wypasione wersje,

    lepiej weź normalny leasing, zamianę potem załatwisz w salonie z nowym
    autem, żaden problem - przetestowałem to,
    leasingodawca porozumiewa się z salonem i żadnej gotówki z kieszeni nie
    wyciągasz
    P.

  • 3. Data: 2010-01-27 18:05:44
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    > Szukam leasingu odnawialnego, max uproszczonego, place 20-30% wartosci bez
    > papierkologii interesuje mnie nowy samochod na 2-3 lata potem out.
    >
    > Ktora firma?

    EFL w zeszłym roku zawiesił dawania odnawialnego na samochody. Problem mieli
    ze sprzedażą później pojazdów. Samochody wystawiali na aukcjach, stały na
    ich parkingach we Wrocławiu. W maju 2009 też myslałem o takim leasingu, ale
    doradca w Centrali we Wrocławiu powiedział wprost że nie przyznają.

    Inna sprawa - jaki jest sens takiego leasingu w przypadku samochodów
    osobowych? Rata leasingu w nie wiele niższa, spłacasz w sumiem 90% wartości
    pojazdu (nowego), a oddajesz samochód za 10% wartości firmie leasingującej.
    Zwykły leasing z dużym wykupem (10-20%) i przed końcem spłaty idziesz do
    salonu który cię interesuje - stary samochód oddajesz im (oni wykupują od
    leasingodawcy i ewentualnie spłacają końcowe raty, ty bierzesz nowy
    samochód). oczywiście jest tu kwestia ceny i jak dużo dostaniesz za stary
    samochód i co weźmiesz nowego.

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 4. Data: 2010-01-27 18:46:59
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Dobrze, moze macie racje.

    Gdzie wiec dostane zwykly leasing. Nie mam firmy, mam duze dochody ale nie moge
    udokumentowac poza wyciagami z banku. Wplata wlasna 30% to nie problem.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-01-28 13:40:02
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > ..mam duze dochody ale nie moge
    > udokumentowac ...

    Na Twoim miejscu bym uważał z takimi informacjami ;-).

  • 6. Data: 2010-01-28 17:34:31
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > Witam,
    >
    > Szukam leasingu odnawialnego, max uproszczonego, place 20-30% wartosci bez
    > papierkologii interesuje mnie nowy samochod na 2-3 lata potem out.

    zainteresuj sie wynajmem dlugoterminowym CFM...

    MK

    4814 (20100128) __________

  • 7. Data: 2010-01-28 21:32:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Jan 2010 18:05:44 +0100, "ksoniek" <k...@i...pl>
    wrote:

    >EFL w zeszłym roku zawiesił dawania odnawialnego na samochody. Problem mieli
    >ze sprzedażą później pojazdów. Samochody wystawiali na aukcjach, stały na
    >ich parkingach we Wrocławiu.

    Samochody stały, bo miały zaporowe ceny. Z każdą fakturą przysyłali
    tony śmiecia z wykazem tych aut.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2010-01-29 01:15:30
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    > zainteresuj sie wynajmem dlugoterminowym CFM...

    O, dzieki poszukam. A da rade tak nowe auto wziasc?

  • 9. Data: 2010-02-01 16:23:03
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    > Samochody stały, bo miały zaporowe ceny. Z każdą fakturą przysyłali
    > tony śmiecia z wykazem tych aut.
    na części tych samochodów były zaporowe, ale były też "perełki"
    Miałem okazje skorzystać z leasingu odnawialnego i samochód który powinienm
    sprzedać za 18 tys był u nich po 16,5 tys. (18 wziąłem z allegro i z komisu
    gdzie od ręki brali za 17)

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 10. Data: 2010-02-01 16:24:15
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    > Gdzie wiec dostane zwykly leasing. Nie mam firmy, mam duze dochody ale nie
    > moge
    > udokumentowac poza wyciagami z banku. Wplata wlasna 30% to nie problem.

    1) znaczy się na lewo zarabiasz więc US cię może ścignać
    2) a jak leasingodawcy udowodnisz że cię stać na samochód? Myślisz że oni za
    wygląd dają kasę?

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org