eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSzok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketeremRe: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z
    telemarketerem
    Date: Sat, 14 Jun 2014 14:52:23 -0500

    "ZakonSpirowany" <x...@g...com> wrote in message
    news:539ade71$0$2353$65785112@news.neostrada.pl...

    > A tymczasem sprawdziłem sobie co mi oferują w konfiguratorze online. I...
    > to jest jakaś kpina.
    > Abonament na podobną kwotę do obecnej daje mi mniej niż mam obecnie.
    > Kij z minutami i esemesami, póki jest Internet, no ale właśnie -
    > dotychczas miałem 0,5 GB, a teraz miałbym... 0,5 GB. No rewelacja!
    > Widać, że chcą podniesienia kwoty abonamentu, bo o stopień wyżej -
    > za 90 zł - dają już 2 GB (a kolejne 3 GB za 10 zł). Za Xperię Z
    > chcą ode mnie 450 zł. Brak mi już słów.

    A ja muszę pochwalić AT&T w USA - przyciśnięci konkurencją sami
    zaproponowali (w trakcie trwania 2-letniego abonamentu!!) obniżkę
    cen i to znaczną. Trzy linie komórkowe z nieograniczonym sms, voice
    i 10 Giga danych do podziału na te trzy linie zeszło do $145/miesięcznie
    ($100 za 10G + 3x $15 za każdy smartfone) z $210/miesiąc (ze $120 za
    10G + 3x $30 za każdy smarfone). Nie liczę dodatków jak ubezpieczenie itp.
    Na dodatek, "przełączenie" się na niższe ceny nie było powiązane z żadną
    koniecznością przedłużenia umowy na następny okres: zmiana na dobre!
    Czego to się nie robi aby klienta zadowolonego utrzymać przy sobie :-)))

    Oczywiście jest możliwość że był tam jakiś haczyk którego przeoczyłem,
    ale o tym się przekonam w krótce :-))))))