    From: jacek pozniak <j...@f...pl>
    Date: Fri, 17 Jan 2014 23:28:34 +0100
    Subject: Re: Szkodliwość promieniowania inteligentnych liczników?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika

    Sorry miało iść na pl.test

    Ale co do meritum sprawy to urządzenia takie nadają co około 60..90
    sekund co powoduje, że bateria wystarcza na całkiem długo, np
    teoretyczna wytrzymałość baterii AA (2,4Ah) wynosi ponad 20 lat.
    Oczywiście bateria tego raczej nie wytrzyma bo trwałość baterii
    litowych to około 10 lat.
    A co do szkodliwości promieniowania to, w związku z tym co powyżej
    napisałem, raczej nie ma sensu się zastanawiać.

    Pozdrawiam
    jp