  • 11. Data: 2009-04-10 22:58:03
    Temat: Re: Szkodliwość/nieszkodliwość anteny TV DVB-T
    Od: aw <w...@w...pl>

    Hombre pisze:

    > Proszę zwrócić uwagę na wzmacniacz. A biorąc pod uwagę fakt, że będzie się
    > przebywało w polu EM generowanym i częściowo wypromieniowanym przez ten
    > wzmacniacz przez kilka godzin, to pytanie uważam za zasadne. Podobnie jak w
    > przypadku korzystania z komórek (choć tam pewnie pola radiacyjne są
    > znacznie silniejsze; ale za to krócej oddziaływują z żywą tkanką).
    > Na noc wyłączałbym zasilanie wzmacniacza.
    >
    > Pozdrawiam,
    > H.
    A na końcu i tak wabi pani w czerni ;( .

  • 12. Data: 2009-04-11 11:25:04
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Na noc wyłączałbym zasilanie wzmacniacza.

    Jajcarz :)
    BTW, efekt w ukladach biologicznych bardzo rzadko proporcjonalny jest do
    dawki.

  • 13. Data: 2009-04-11 11:56:21
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > znacznie silniejsze; ale za to krócej oddziaływują z żywą tkanką).
    > Na noc wyłączałbym zasilanie wzmacniacza.

    Porównujesz oddziaływanie komórki o mocy czasem 1W, któej antena jest
    1cm o skóry ze wzmacniaczem antenowym, którego moc nie przekracza 1mW
    oddalonego o 1m?!

    zyga

  • 14. Data: 2009-04-11 12:00:10
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    Hombre pisze:

> [...]
    > znacznie silniejsze; ale za to krócej oddziaływują z żywą tkanką).
    > Na noc wyłączałbym zasilanie wzmacniacza.

    Przecież ten wzmacniacz daje sygnał po kablu do odbiornika. Coś się na
    wejściu odbiornika odbije ale niewiele wróci do anteny. Czy wyłączasz
    też na noc zwykłe wzmacniacze antenowe odcinasz zasilanie konwerterów
    satelitarnych czy ewentualnie wypinasz na korytarzu kabel od kablówki?

    MD

  • 15. Data: 2009-04-11 12:33:53
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Dnia 11.04.09 (sobota), 'Hombre' napisał(a):

    > Proszę zwrócić uwagę na wzmacniacz. A biorąc pod uwagę fakt, że będzie się
    > przebywało w polu EM generowanym i częściowo wypromieniowanym przez ten
    > wzmacniacz przez kilka godzin, to pytanie uważam za zasadne.

    A nie daj Boże, jak kiedyś wieczorem ten wzmacniacz się z jakiś powodów
    wzbudzi i będzie tak generował sobie do rana. Nowotwór murowany.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 16. Data: 2009-04-11 12:40:32
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > A nie daj Boże, jak kiedyś wieczorem ten wzmacniacz się z jakiś powodów
    > wzbudzi i będzie tak generował sobie do rana. Nowotwór murowany.

    Hahahaah, gorzej jak sie wlasciciel wzbudzi z lozka i bedzie generowal.
    Potomek wtedy murowany.

    Jingiel

  • 17. Data: 2009-04-11 14:16:16
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    Dykus pisze:

    > A nie daj Boże, jak kiedyś wieczorem ten wzmacniacz się z jakiś powodów
    > wzbudzi i będzie tak generował sobie do rana. Nowotwór murowany.

    O, to jakąś tezę ktoś w końcu postawił. Wystarczy ją teraz tylko
    udowodnić, bo jeszcze nikt tego nie zrobił.
    Bo gdyby zrobił, to nie byłoby kilo i megawatowych nadajników radiowych
    i telewizyjnych, dzięsięcio i -stu watowych nadajników GSM i miliona
    innych zawiesin falowych w powietrzu...

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''

  • 18. Data: 2009-04-11 15:40:15
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

> [...]
    > Bo gdyby zrobił, to nie byłoby kilo i megawatowych nadajników radiowych
    > i telewizyjnych, dzięsięcio i -stu watowych nadajników GSM i miliona

    A niektorych to ironia musi w dupe kopnac, zeby ja zauwazyli?:)

  • 19. Data: 2009-04-12 10:15:47
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Netx pisze:
    > Po wielu eksperymentach stwierdziłem że najlepszy (albo wogóle
    > możliwy) odbiór telewizji DVB-T z PKiN mam kiedy antena znajduje
    > się w "skrzynce" łóżka, przy ścianie, równolegle do niej. Na tym
    > łóżku śpię i wobec tego uprzejmie poproszę o informację,
    > najlepiej z jakimś uzasadnieniem czy ta antena może być dla mnie
    > szkodliwa kiedy znajduje się (w czasie spania) kilkanaście
    > centymetrów pode mną?

    Jeśli łóżko się zapadnie, a ta antena wbije się w Tobie w tylną część
    ciała, to to może być szkodliwe. W innych przypadkach - nie :)...

    Pozdrawiam!!
    Konop

  • 20. Data: 2009-04-12 12:02:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Konop napisał:

    > Jeśli łóżko się zapadnie, a ta antena wbije się w Tobie w tylną część
    > ciała, to to może być szkodliwe. W innych przypadkach - nie :)...

    Bzdura! Przy spaniu na brzuchu i wbiciu się w część przednią, może
    wywiązać się nawet zapalenie otrzewnej. A to jeszcze gorsze.

    --
    Jarek