  • 1. Data: 2009-04-09 23:52:14
    Temat: Złącze anteny w Samsung SGH-I600
    Od: "bhk" <b...@u...onet.eu>

    Witam,
    Jako że ludzie tutaj widzieli niejedno złącze byćmoże ua mi się uzyskac
    info.
    Na zdjęciu (http://pl.tinypic.com/view.php?pic=11lrh5k&s=5) jest złącze
    antenowe w telefonie Samsung SGH-I600.
    Czy ktoś może wie co to może być za rodzaj złącza. Musialbym sie zaopatrzyc
    w dodatkowa antene ale nie wiem z jakim złączem.
    Autoryzowany serwis twierdzi ze tel. ten nie posiada takiego złącza ;)
    Instrukcja serwisowa twierdzi ze to co widac to wlasnie gniazdo anteny
    z tym ze brak info co do typu złącza.

    Pzdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
    Bogdan Kot

  • 2. Data: 2009-04-10 11:19:18
    Temat: Re: Złącze anteny w Samsung SGH-I600
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    bhk pisze:
> [...]
    > Autoryzowany serwis twierdzi ze tel. ten nie posiada takiego złącza ;)
    > Instrukcja serwisowa twierdzi ze to co widac to wlasnie gniazdo anteny

    Obstawiałbym MCX, ale może też być MMCX lub (mniej prawdopodobne) MC-Card.

    Jaka jest średnica zewnętrzna tego złącza?

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''

  • 3. Data: 2009-04-14 06:03:00
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    > Obstawiałbym MCX, ale może też być MMCX lub (mniej prawdopodobne) MC-Card.
    >
    > Jaka jest średnica zewnętrzna tego złącza?

    Witam,
    Dzieki za odpowiedź. Zewnętrzna średnica złącza to ~3mm.

    Bogdan Kot