  • 1. Data: 2009-04-10 11:38:42
    Temat: złącze mini-wieży Philips
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    zakupiłem ostatni egzemplarz całkiem fajnej wieży Philipsa
    (z wystawy) a w domu okazało się że brak kabelka
    z takim wyjściem (pisze DIN out, lub DIN in, ale wyglada tak samo):
    http://i39.tinypic.com/oiro1g.jpg

    Czy to jest do kupienia samodzielnie?
    I po co te wieże mają zasilanie przez głośnik z jakimś
    nietypowym kabelkiem - to samo (znaczy sie dziwny kabel)
    miałem kiedyś w wieży Sony
    *** blad ***

  • 2. Data: 2009-04-10 12:26:30
    Temat: Re: złącze mini-wieży Philips
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    blad wrote:

    > zakupiłem ostatni egzemplarz całkiem fajnej wieży Philipsa
    > (z wystawy) a w domu okazało się że brak kabelka
    > z takim wyjściem (pisze DIN out, lub DIN in, ale wyglada tak samo):
    > http://i39.tinypic.com/oiro1g.jpg

    mozna kupic. To jest mini-DIN. Ale lutuje sie ch...olernie upierdliwie.

    moze aktywne? ChGW

    Waldek

  • 3. Data: 2009-04-10 19:23:10
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <

    > mozna kupic. To jest mini-DIN. Ale lutuje sie ch...olernie
    > upierdliwie.

    > moze aktywne? ChGW

    no właśnie w obu sprzętach służą również do zasilania
    jak nie zobaczę że to się da dokupić to po świętach, we wtorek
    zwracam sprzęt do Euro-AGD :-(
    *** blad ***

  • 4. Data: 2009-04-10 20:22:37
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "blad"

    znalazłem w http://www.cyfronika.com.pl/s/
    nazywa się to:
    WMDIN-8P Wtyk DIN-mini 8 pin na kabel (typ8)
    ale w takim razie poproszę ich o zlutowanie 2 sztuk z odpowiednim
    kabelkiem
    dzieki
    *** blad ***

  • 5. Data: 2009-04-14 10:37:28
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    blad nabazgrał(a):
    > no właśnie w obu sprzętach służą również do zasilania
    > jak nie zobaczę że to się da dokupić to po świętach, we wtorek
    > zwracam sprzęt do Euro-AGD :-(

    Zwrócić bo ?
    Jeżeli to nie była sprzedaż wysyłkowa, a sprzęt jest sprawny to, że się
    tak wyrażę kolokwialnie - możesz im skoczyć.

    G.B.

  • 6. Data: 2009-04-14 12:01:09
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Apr 14, 12:37 pm, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>
    wrote:

    > Zwrócić bo ?
    > Jeżeli to nie była sprzedaż wysyłkowa, a sprzęt jest sprawny to, że się
    > tak wyrażę kolokwialnie - możesz im skoczyć.

    Jesli sprzedali mu niekompletny sprzet, to ma chyba prawo domagac sie
    swojego, co? A ze to ostatni egzemplarz byl, to mu tego kabelka nie
    urodza, wiec zostanie oddac kase...

    --
    Marek Lewandowski
    ICQ#/GG#: ask per mail. mail: locust[X]poczta/onet/pl

  • 7. Data: 2009-04-15 08:20:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brzęczyszczykiewicz"

    > Zwrócić bo ?
    > Jeżeli to nie była sprzedaż wysyłkowa, a sprzęt jest sprawny to, że
    > się tak wyrażę kolokwialnie - możesz im skoczyć.

    sprzęt zwrócony - dali mi 7 dni mimo że zakup był w sklepie,
    pewnie dlatego, że "z wystawy"

    W drugim sklepie mieli dwie takie wieże - okazało się że obie
    również bez tego kabelka, więc niegrające

    Mimo, że znalazłem wtyczkę, fachowiec poradził mi żeby
    nie ryzykować z dorabianiem kabelka jeśli nawet jednego nie ma
    "na podgląd" i nie można sprawdzić jak jest zrobiony i jakie przekroje
    drutów
    ma w środku
    *** blad ***