  • Data: 2015-06-15 18:37:33
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek Kacprzak"

    > Po pierwsze nigdy nie wiesz kiedy taka sytuacja cie spotka - nie da sie
    > wiec odpowiednio wczesniej zwolnic.
    > Po drugie taka sytuacja jest niebezpieczna przy kazdej predkosci i nie
    > mówie tu o predkosciach rzedu 120 a 90, 70 itp.

    Po pierwsze skoro nie znam drogi i mam coś co może spowodować poważne
    skutki podczas wypadku to zwalniam.
    ---
    Ale nie zwalniasz bo jesteś dupa i się zagapiłeś

    Po drugie mam coś takiego w swoim samochodzie co nazywa się ABS
    ---
    ABS służy nieblokowaniu kół by się dało manewrować, np wjechać między te
    pieprzone drzewa. A nie po to by nim zahamować.

    sprawne hamulce.
    ---
    Ale jesteś dupa i nie zauważyłeś, że na drodze jest gołoledź na którym każde
    hamulce są nieskuteczne.

    Jeżeli jadę 80 to pewnie zdążę wyhamować do w miarę
    bezpiecznej prędkości.
    ---
    Mac Gyver ?